در سال‌جاری ۴۰میلیارد تومان برای عمران و آبادانی شهرستان گرمی از سوی بنیاد علوی در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۹۲۵۴۴۴۰
|
۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵

اختصاص اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی بنیاد علوی به شهرستان گرمی

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، محسن منصوری صبح امروز در جلسه محرومیت‌زدایی شهرستان گرمی که با مشارکت بنیاد علوی در محل استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: در سال‌جاری ۴۰میلیارد تومان برای عمران و آبادانی شهرستان گرمی از سوی بنیاد علوی در نظر گرفته شده که این میزان در سال گذشته ۱۰میلیارد تومان بود.

وی افزود: تحقق الگوی جامع توسعه در مناطق محروم کشور در دستور کار بنیاد علوی قرار دارد و شهرستان گرمی به‌عنوان یکی از ۲۰ شهرستان محروم کشور انتخاب شده است.

مدیرعامل بنیاد علوی بیان کرد: لازم است در اجرای پروژه‌های مشارکتی تفکیک در اجراء بین بخش دولتی و بنیاد علوی انجام شده تا تمام اعتبارات اخصاص یافته جذب شود.

منصوری ماموریت اصلی بنیاد را توانمندسازی شهرستان‌های محروم در زمینه‌های فرهنگی، تربیتی، آموزشی، سلامت و زیرساخت‌های عمرانی عنوان کرد.

وی مشارکت در تامین اعتبار احداث مدرسه در بخش انگوت، اجرای رینگ و روشنایی دریاچه گیلارلوی گرمی، زمین چمن ورزشی، طرح آبخیزداری، اجرای زیرساخت ناحیه صنعتی، تکمیل درمانگاه فرهنگیان، مرکز نگهداری معلولان، احداث کتابخانه و اجرای یک مرکز جامع سلامت را بعد از مطالعه و کارشناسی از جمله اقدامات بنیاد علوی در شهرستان گرمی عنوان کرد.

ارسال نظرات