مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنکابن:

نظام اسلامی و ولایت بزرگترین نعمت از جانب خدا است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنکابن گفت: نظام اسلامی و ولایت بزرگترین نعمت از جانب خدا است .
کد خبر: ۹۲۵۴۴۵۷
|
۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
نظام اسلامی و ولایت بزرگترین نعمت از جانب خدا است
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام علیرضا اصغری مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه  در سپاه تنکابن در جمع فرماندهان پایگاه‌ها وشورای حوزه مقاومت بسیج حوزه حضرت ابوالفضل (س)  دوهزار و سه هزار این شهرستان ضمن تبریک میلاد امام رضا (ع) با اشاره به اینکه یکم ذی القعده تا یازدهم ذی القعده را دهه کرامت می‌نامند، گفت: کرامت درمقابل دئانت و پستی است  و کریم یعنی بلند همت و کسی که دارای روح بلند است.

حجت الاسلام اصغری  با بیان اینکه ائمه (ع) منابع کرامت هستند، افزود: طبق روایات انسان کریم علائم و نشانه‌هایی دارد من جمله خدمت به مردم که حضرت علی(ع) می‌فرمایند: (الکریم مایراء مکارم الافعال دینا علیه یقضیه) یعنی  انسان کریم کار خوب را به عنوان وظیفه انجام می‌دهد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه تنکابن در همین رابطه  با یادآوری این مطلب که حضرت امام راحل وقتی سال ۱۳۵۷ خبرنگار فرانسوی از ایشان سوال می‌کنند نظرتان راجع به انقلاب چیست؟ فرمودند؛هیچ، ادامه داد:‌امام انقلاب را به عنوان وظیفه شرعی نگاه می‌کرد و نتیجه را موکول کرده بود به خدا، لذا به نتیجه برسد یا نرسد وظیفه اش را انجام داد.
 
نظام اسلامی و ولایت بزرگترین نعمت از جانب خدا است
حجت الاسلام اصغری دومین خصوصیت انسان کریم را  شاکر بودن خدا در همه‌ حال است دانست و گفت: امام علی (ع) می‌فرمایند: (الکریم یشکر القلیل و الئلیم یکفروا الجزیل کریم)، کریم از کم هم تشکر می‌کند، اما انسان پست هرچه به او بدهی کفران نعمت می‌کند.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه تنکابن با تاکید بر اینکه امروز نعمت نظام اسلامی و ولایت از بزرگترین نعمت‌هایی است که خدا به ما داده است، افزود: اگر شکر این نعمت بزرگ را به جا نیاوریم خدا آن را از ما سلب می‌کند لذا شکر نعمت انقلاب اسلامی در میدان بودن و پیرو ولایت است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار