انتظار آدم را سرپا نگه میدارد، آدم منتظر همیشه امید شوق وصال در وجودش زنده است تا یک روز این انتظاربه پایان برسد.
کد خبر: ۹۲۵۴۴۷۴
|
۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،علی ابراهیمی گتابی- انتظار آدم را سرپا نگه میدارد، آدم منتظر همیشه امید شوق وصال در وجودش زنده است تا یک روز این انتظاربه پایان برسد. حال اگر این آدم منتظر یک مادر چشم براه باشد، هر ثانیه از روز‌های سال برایش اگرچه شاید به کندی بگذرد، اما شوق دیدار او را سراپا نگه میدارد.  

مادر شهید مدافع حرم سعید کمالی برای دیدن یک بار دیگر فرزند شهیدش، روزگار می‌گذارند به انتظار. تا اینکه خبر آوردند چشم انتظاری این مادر به پایان رسید  و ساره کمالی دوباره می‌تواند فرزند شهیدش را در آغوش بگیرد.

مادر شهید  مثل همان بار اولی که بعد از ۹ ماه  انتظار برای به دنیا آمدن پسرش انتظار کشید و بعد از آن  قنداقه اش را در آغوش کشیدو شاهد لبخند فرزند دلبندش بود، این بار پیکر شهیدش را در آغوش کشید و با استخوان‌های مطهر نجوا کرد. نجوایی که لذت وصال را شیرین می‌کند و درد فراق را کمتر، وقتی  در جوار رئوف‌ترین امام  غریب به دیدار پسر نائل می‌شود.

شهید مدافع حرم سعید کمالی از شهدای کربلای خان طومان غریبانه سفر کرد و در دفاع از حریم اهل بیت (ع) در اوج مظلومیت به شهادت رسید و پس از چهار سال غریبانه به خانه برگشت ؛ حال مادر با در آغوش گرفتن چند تکه استخوان  که معطر شده به عطر و بوی یاس فاطمی و نشان از غربت و مظلومیت سید الشهدا (ع) دارد ، از چشم انتظاری‌ها و صبر در این سال‌ها مویه سر می دهد.
 
 
انتهای پیام/ 
ارسال نظرات
پر بیننده ها