فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با اشاره به اینکه ابلاغ و مشارکت رهبر معظم انقلاب در پویش " من هم ماسک می زنم " تحکیم شرکت در این امر است،گفت: استفاده ی ماسک از الزامات و واجبات در حفظ سلامت جامعه و جلوگیری از توسعه و گسترش این بیماری قطعا به نفع جامعه است.
کد خبر: ۹۲۵۴۴۹۴
|
۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار سید یوسف مولایی در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با بیان اینکه مسلما حفظ سلامت جزء واجبات شرعی و قانونی است، اظهار داشت: اگر حق شرعی را نگاه کنیم به جز بحث ابلاغیه و دستورالعمل " مقدمه هر واجبی، واجب است"، اگر حفظ سلامت مهم و ضروری است، ماسک زدن برای اجرای آن واجب می باشد.

وی با اشاره به اینکه ابلاغ و مشارکت رهبر معظم انقلاب در پویش " من هم ماسک می زنم " تحکیم شرکت در این امر است، بیان کرد: استفاده ی ماسک از الزامات و واجبات در حفظ سلامت جامعه و جلوگیری از توسعه و گسترش این بیماری قطعا به نفع جامعه می باشد.

وی با تشریح اقدامات سپاه، بسیج و دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در مرحله ی اول شیوع این بیماری، تصریح کرد: ارگان ها و سازمان ها در مرحله ای اول بیماری کرونا خوش درخشیدند و در مرحله ی دوم علاوه بر اقدامات قبل فعالیت های بیشتری در حال انجام می باشد.

سردار مولایی با اشاره به دستاورد های سپاه و دانشگاه در پیک اول بیماری کرونا در استان، ادامه داد: مردم و ما در استان تا کنون دستاوردهای بزرگی داشتند، با نزدن ماسک، مسافرت های غیر ضروری و حرکت های غیر اصول بهداشتی باعث از بین رفتن زحمات ما در این برهه ی حساس می شوند.

وی با بیان اینکه مردم، ارگان ها، سازمان ها، نهادها، سپاه و بسیج در فاز اول شیوع این ویروس دارای تجربه ای کمتری بودند، افزود: همه ی ما در مرحله ی دوم کنترل شیوع این ویروس دارای تجربه هستیم و ان شاء الله همانند گذشته در کنار مردم با طرح های (نقاهتگاه، قرارگاه های محله محور و غیره ) هستیم.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) در پایان همچنین با اشاره به حضور و مجاهدت پرستاران و پزشکان در میدان جنگ تحمیلی، خاطرنشان کرد: تنها جمله ای که در بیان قدردانی جهاد مدافعان سلامت آیه قرآن کریم " اگر یک نفر را شما زنده کردید، جمیع مردم را زنده کردید" است، شما وسیله ی الهی هستید برای احیاء مردم و کار مجاهدانه ای که تمامی ندارد؛ شاید امروز آنطور که باید از شما قدردانی نشود اما آنچه برای خدا انجام می شود، مثل دفاع مقدس خیلی منتظر قدردانی نیستیم، ان شاء الله با استفاده از ماسک از این مجاهدت ها قدردانی کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها