بیانیه دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان؛
استادان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان با صدور بیانیه‌ای با اعلام حمایت قاطع از سکاندار اعتبار و اعتدال نظام، مقام معظم رهبری، اعلام کردند، شکست خوردگان عرصه سیاست چشم امید به قدرت ملی نهاده، در اراده مردم گشایند و با قطع امید از تفکر کدخداپرستی، کمی خداترس و خداپرست شوند.
کد خبر: ۹۲۵۴۴۹۷
|
۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، در متن بیانیه اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان آمده است:

شرح دردی بر نامه‌ای که به خطا نوشته شد

 

انقلاب اسلامی به فضل الهی و از مسیر منتهی به همت ملی با پشتوانه مردم با گذر از 8 سال دفاع جانانه و به جای گذاردن خاطرات باشکوه از213000 شهید و ده ها هزار جانباز، ایثارگر و آزاده حاصل آمد و با نگاه جامع و موثر رهبری در عهد امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری علی رغم خشونت مطلق استکبار و فشارهای مبتنی بر زیاده خواهی با اعمال نفوذ و البته تسلیم منفعلانه تعدادی از دلباختگانِ ناباور که بدعهدی گرگ صفتان را مثل همیشه فراموش کرده بودند در قالب تصنعی برجام نافرجام و دزدی های عنان گسیخته و رانت های هدفمند و مدیریت بعضا نابخردانه و بسیاری از دغدغه های پرشمار، مسیر خود را به سمت کمال و توسعه پیش راند.
یاران انقلاب طی این مسیر، نقاط عطف را به خون نگاشتند و تشییع حاج قاسم، خود انقلابی شد تا مردم به تکرار و برای چندمین مرتبه، میل و علاقه و ایمان و ارادت خود به انقلاب را معرفی کنند و چه افسوس آنان که در فرار به جلو، قلم بدست شده اند از مردمی مایه می گذارند که اساسا در میدان دید آنها قرار ندارند. بازه سیاسی از حیات به ظاهر قبیله ای در قالب حزب های فعال در ایران، تابع عملکرد دولتمردان همان عهد بوده که با اقبال و ادبار ملی روبرو می شوند و در کمال ناباوری، خفتگان عرصه سیاست که گاهی پهلو به پهلو می شوند؛ فرصت را مغتنم می شمارند تا قلمی به خطا در دست بگیرند و ساده ترین کارها را با ادعای مسخره در شفقت و مهربانی بنویسند و کرامات خود را به خوردن انگبین و اعلام شیرینی آن به رخ قبیله عشق بکشند غافل از آنکه تمام کج تابی های امروز، حاصل عدم توجه به منویات و رهنمودهای همان صاحب عنوانِ نامه کذایی شماست که بنا به ذات مهرمند و الهی حتی در بسیاری از کم توجهی‌های دولتمردان با اشاره معنوی خود، مردم را به حمایت دعوت نموده است.
سر در آبشخور اجنبی و دل در گرو کدخدا داشتن و اصالت‌های ملی را به نسیان سپردن و وعده‌های بسیار دادن و خلف وعده‌ها را ندیدن، رانت‌های قدرت را چیدن و اموال ملی را به غارت بردن و بی بندباری اقتصادی را به حکم من هم صبح جمعه فهمیدم !

همه در بند نگاه شما به انتخاب‌هایی بود که شرافت ملی را خدشه دار کرد و حالا امروز با کدام توجیه عاقلانه، قلم بدست گرفته اید و دایه‌ی مهربان تر از مادر شده اید و اساسا با کدام منطق از مردمی که عزادار بی‌کفایتی های هم ریشان و همدستان چون تو هستند دفاع می کنید.

حافظه تاریخی این ملت در اوج شعورمندی تعریف می شود، لذا بازی را به غلط به سمت خود طراحی نکنید که این ملت، بازیچه نیست و جنس فعالیت‌های گرگ را دید و با همت شهیدان، صدام را به سکوت نشاند و نیز گرگ‌های در لباس بره را دید و به پویایی شهیدان ترور و هسته ای و دفاع ار حرم به سردمداری سید الشهدا مدافعان حرم، سپهبد سلیمانی آنان را نیز مغبون نمود و این مردم در برابر هرزگی های اقتصادی و فقر ملی در اقتصاد آزرده و جولان دزدان طبقه بندی شده در ایجاد رانت‌های خانوادگی و کمبودها و گرانی ها و خط فقری که بی مهابا ترسیم شد؛ تاب آوردند و امروز بی خرد، نامه می‌نویسید تا سنگ را به دریای کمال، شارت برید ! شرمتان باد .
بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی به اعتبار حضور فرهیختگان و بسیجیان حقوقدان، مراتب اعتراض خود را به بی‌کفایتی نامه نگاران اعلام می دارد و معتقد است مردم در تعریف و تراز انقلاب و جمهوری اسلامی همان مردم پای‌بند به اصول و هواخواه رهبری و اعتلای ملی و اهتزاز پرچم کشور در جای جای جهان امروز هستند.
استادان بسیجی در این واحد دانشگاهی با اعلام حمایت قاطع از سکاندار اعتبار و اعتدال نظام، مقام معظم رهبری، اعلام می کنند که شکست خوردگان عرصه سیاست، چاره ای ندارند که با اعتنا به قدرت امروز قوه قضاییه در کنار پویایی و اعتبار امروز قوه مقننه، چشم امید به قدرت ملی نهاده ، در اراده مردم گشایند و با قطع امید از تفکر کدخداپرستی، کمی خداترس و خداپرست شوند.


بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی دامغان

 

انتهای پیام/

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید استان سمنان

ارسال نظرات