هم اندیشی فعالان فرهنگی؛

برگزاری جلسه کارگروه جنگ نرم در شهرکرد

جلسه کارگروه جنگ نرم از شورای فرهنگ عمومی استان چهارمحال و بختیاری با محوریت موضوع حجاب و عفاف برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۵۴۵۰۸
|
۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جانشین فرماندهی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در حاشیه جلسه کارگروه جنگ نرم گفت: یکی از کارگروه های شورای فرهنگ عمومی استان چهارمحال و بختیاری کارگروه جنگ نرم می باشد که مسئولیت آن بر عهده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام است.

سرهنگ پاسدار مهران مرادی افزود: اولین جلسه کارگروه جنگ نرم با حضور اعضای این جلسه برگزار و گزارشی از اقدامات این کارگروه در بحث مقابله با ناهنجاری های اجتماعی که در گذشته انجام شده بود به استحضار اعضای محترم جلسه رسید.

وی ادامه داد: اولین موضوعی که در این جلسه مطرح شد، بحث هفته عفاف و حجاب بود که بنا شد ان شاءالله برنامه های مختلفی با توجه به پروتکل های بهداشتی از جمله بهره گیری فضای مجازی و شبکه های اجتماعی از 21 تیرماه ان شاءالله در سطح استان و شهرستان ها اجرا شود.

این مقام مسئول، گفت: نقطه نظرهای بسیار خوبی در این جلسه مطرح و بناشد در جلسات بعدی دو محور گفتمان سازی و مطالبه گری در دستور کار قرار گیرد.

سرهنگ پاسدار مهران مرادی افزود: امروز 26 دستگاه متولی امور فرهنگی در سطح استان هستند که این متولیان فرهنگی در بحث مقابله با جنگ نرم و تهدیدات نرم دشمن که باورها و اعتقادات ما را مورد هجمه قرار داده باید ورود پیدا کنند و همه بتوانیم ید واحده باشیم و در غائله بسیار خانمان سوز جنگ نرم نیز همانند دوران دفاع مقدس و جنگ هشت ساله بر اهداف شوم دشمنان فائق بیاییم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار