سردار شفایی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه بسیج تربت حیدریه:

خدمت رسانی به مردم اولویت نخست فعالیت‌های سپاه است

جانشین فرماندهی سپاه امام رضا (ع) خدمت رسانی به مردم را اولویت نخست فعالیت‌های سپاه دانست.
کد خبر: ۹۲۵۴۵۵۶
|
۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار احمد شفایی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه بسیج تربت حیدریه اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران الزاما باید در مؤلفه‌های مختلف قدرت سرآمد باشد و همچنان که با تدبیر و حکمت امامین انقلاب و مجاهدت فرزندان این ملت، در قدرت دفاعی سرآمد منطقه و جهان شدیم، امروز باید این اقتدار در تمام مؤلفه‌های قدرت مشاهده شود.

جانشین فرماندهی سپاه امام رضا (ع) تصریح کرد: همان‌طور که در این چهل سال گذشته در حوزه‌های مختلف علمی، پزشکی، سیاسی تلاش‌های ارزشمندی صورت گرفته، امروز باید برای آنچه که ذائقه مردم را تلخ کرده و مشکلات اقتصادی و معیشتی را به‌وجود آورده تلاش شود.

وی با بیان اینکه در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی ضعف داریم، افزود: هر چند تلاش‌های زیادی شده، اما کافی نبوده و باید تلاش کنیم تا وضع معیشتی و اقتصادی جامعه رو به‌بهبودی برود.

شفایی به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص تحول اشاره و بیان کرد: بهترین تحول و شاید بتوان گفت تحول صحیح آن است که از پشتوانه فکری، اعتقادی و مبنایی برخوردار باشد، بنابراین نباید از دشمنی دشمنان نظام بهراسیم و از ظرفیت‌های فراوان و متنوع کشور در پیشبرد اهداف متعالی نظام و بهبود وضعیت موجود بهترین بهره‌وری را داشته باشیم.

فرمانده سابق ناحیه بسیج تربت حیدریه در این مراسم اظهار کرد: اولویت نخست فعالیت‌های سپاه خدمت‌رسانی به مردم به‌خصوص مردم مناطق محروم و حاشیه شهر است، بنابراین تلاش کردیم در حوزه‌های مختلف خدمت‌رسانی اعم از فرهنگی، اقتصادی و معیشتی، بهداشت و درمان نگاه ویژه‌ای به این مناطق داشته باشیم.

علی نیک‌یاد بیان کرد: در این مدت سعی کردیم همچون گذشتگان روحیه جهادی و انقلابی، ایثار و مقاومت و شهادت را در بین کارکنان و بسیجیان حفظ و ارتقا دهیم و از سویی دیگر نیز تلاش کردیم تا گردان‌های بسیج را در اوج آمادگی نگه داریم.

فرمانده جدید ناحیه بسیج تربت حیدریه گفت: پس از قرن‌ها بشریت و دنیا، امروز در بهت و حیرت و نابودی است، امروز می‌بینیم که مکاتب ساخته ذهن بشر همه در بن‌بست گرفتار شده و نگاهی جدید باید در جهان اتفاق بیفتد.

احمد ناصری موحد افزود: امید بشریت به مکتبی غیرمادی که چیزی جز مکتب الهی و ولایی نیست.

وی خاطرنشان کرد: امروز راهپیمایی‌های مردمی در اروپا و آمریکا، آن‌ها را زمین‌گیر کرده و دنیا باید با چرخش ۱۸۰ درجه‌ای از این مکاتب وهن و خیالی قطع امید کرده و دست استمداد و یاری به مکتب الهی و ولایی دراز کرده تا سعادت واقعی را دریابد.

فرمانده جدید ناحیه بسیج تربت حیدریه بیان کرد: امیدوارم بتوانم در سایه توجهات صاحب اصلی این انقلاب حضرت، ولی عصر عجل الله و در سایه فرمایشات حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به وظیفه دینی و انقلابی خود در این شهرستان ولایتمدار و شهید پرور با کمک همه بسیجیان عزیز و پاسداران معزز عمل کنیم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از زحمات سه ساله سرهنگ علی نیک یاد فرمانده سابق سپاه تربت حیدریه قدردانی و سرهنگ دوم پاسدار احمد ناصری موحد به‌عنوان فرمانده جدید سپاه این شهرستان معرفی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار