شاخص بورس از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته در مدت ۶۷ روز معاملاتی، با ثبت بیش از یک میلیون و ۱۰۰هزار واحد رشد، بازدهی ۲۱۴درصدی را در این مدت نصیب سرمایه گذاران خود کرده است.
کد خبر: ۹۲۵۴۶۰۲
|
۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، در جریان معاملات بورس اوراق بهادار در سال جاری و تا پایان هفته گذشته در مدت ۶۷ روز معاملاتی، تعداد ۵۸۶ میلیارد و ۳۳۸ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۶۴۸۷ هزار و ۴۲۲ میلیارد ریال در ۹۰ میلیون و ۲۶۸ هزار و ۳۰۵ نوبت در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفته است.
همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می دهد در این مدت ۳۵۰ میلیارد و ۸۱۱ میلیون سهم به ارزش ۳۲۹۰ هزار و ۳۶۷ میلیارد ریال در ۳۸ میلیون و ۷۳۷ هزار و ۲۳۲ نوبت در بازار اول، ۲۲۰ میلیارد و ۲۰۱ میلیون سهم به ارزش ۲۹۶۶ هزار و ۱۳۴ میلیارد ریال در ۵۰ میلیون و ۱۴۲ هزار و ۴۹۵ نوبت در بازار دوم، ۲۲ میلیون و ۲۰۰ هزار برگه به ارزش ۲۱ هزار و ۹۲۶ میلیارد ریال در ۵ هزار و ۶۵۶ نوبت در بازار بدهی، ۱۸ میلیون و ۳۹۰ هزار قرارداد به ارزش ۶۸۷۲ میلیارد ریال در ۲۱۸ هزار و ۴۲۰ نوبت در بازار مشتقه و ۱۵ میلیارد و ۲۸۵ میلیون واحد از صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۲۰۲ هزار و ۱۲۲ میلیارد ریال در یک میلیون و ۱۶۴ هزار و ۵۰۲ نوبت مورد معامله قرار گرفته است.
شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۵۱۲ هزار و ۹۰۰ واحد آغاز کرده است، تاکنون با یک میلیون و ۱۰۰ هزار و ۲ واحد رشد، معادل ۲۱۴.۴۷ درصد افزایش را به ثبت رسانده است. شاخص بازار اول نیز در این مدت با رشد ۸۵۶ هزار و ۲۵۶ واحدی و شاخص بازار دوم با رشد ۲ میلیون و ۱۱ هزار و ۴۲۱ واحدی به ترتیب ۲۳۶.۰۶ و ۱۸۴.۸۶ درصد افزایش داشته اند.

/منبع:تسنیم/

ارسال نظرات
پر بیننده ها