مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اراک با اشاره به اینکه یکی از مهمترین دغدغه های امروز مقام معظم رهبری رسیدگی به معیشت مردم و اقتصاد کشور است،گفت: باید همه برای حل این مشکل هم افزایی و همدلی داشته باشیم و نیازمند تدبیرات و برنامه مند بودن مسئولین و مشارکت مردم هستیم.
کد خبر: ۹۲۵۴۶۵۵
|
۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ حجت‌الاسلام براتی‌زاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اراک در جمع بسیجیان و هادیان سیاسی اراکی گفت:نظام اسلامی بر پایه ولایت مطلقه فقیه تشکیل شده و در انقلاب اسلامی ولایت به عنوان ستون انقلاب مطرح است.

وی افزود: مردم در طول انقلاب اسلامی همواره نشان داده اند پشتیبان ولایت فقیه بوده اند و ما امروز دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی را از وجود ولایت فقیه و هوشمندی های ایشان داریم که باید قدر این نعمت ارزشمند را بدانیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اراک اظهار داشت: امروز با توجه به حساسیت شرایطی که در آن قرار داریم ولایت فقیه به عنوان چراغ راه هدایت در نظام اسلامی مطرح است و اگر می خواهیم راه را گم نکنیم و به بیراهه نرویم همواره باید گوش به فرمان ولایت باشیم.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین دغدغه های امروز مقام معظم رهبری رسیدگی به معیشت مردم و اقتصاد کشور است که باید همه برای حل این مشکل هم افزایی و همدلی داشته باشیم و نیازمند تدبیرات و برنامه مند بودن مسئولین و مشارکت مردم هستیم.

حجت‌الاسلام براتی‌زاده با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی از ده سال گذشته توسط مقام معظم رهبری مطرح شده که نامگذاری سال ها هم در این راستا انجام شده،گفت:با توجه به اینکه مقام معظم رهبری امسال را سال جهش تولید نامگذاری کرده اند همه باید برای تحقق این امر مهم برنامه داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه بسیج در طول چهل سال انقلاب همواره نشان داده برای مجاهدت در صحنه های مختلف آمادگی کامل را دارد،گفت: لذا امروز نقش بسیج و به خصوص اقشار تخصصی بسیج همچون بسیج سازندگی،بسیج کارگری،بسیج مهندسی و کشاورزی و سایر اقشار مرتبط بسیار مهم است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اراک در پایان خاطر نشان کرد: در طول دوران کرونا خوشبختانه بسیج با همه توان به میدان آمد و بسیجیان توانستند بسیاری از کمبودهای کشور را رفع کنند که زحمات بسیج قابل تقدیر است و امروز هنرمندان و اهالی فرهنگ باید هنر این را داشته باشند که آوینی وار دوران کرونایی را برای آیندگان روایت کنند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات