رزمایش پدافند زیستی با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا درهرمزگان

رزمایش دفاع زیستی با مشارکت سپاه امام سجاد علیه السلام و نواحی حوزه ها و پایگاههای سراسر استان هرمزگان توسط سپاه امام سجاد استان هرمزگان برگزارمی گردد.
کد خبر: ۹۲۵۴۶۷۵
|
۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ،سرهنگ علی پهلوانی معاون عملیات سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان گفت: این رزمایش در راستای اقدامات پیشگیرانه و رفع آلودگی محیطی هدفمند و مؤثر در مقابله با ویروس کرونا و تأمین سلامت جامعه شهری و شهروندان‌ و جلوگیری از ترددغیرضرورمردم اجرا میشود.

 وی با اشاره به ضرورت هم افزایی و بهره مندی از کلیه ظرفیت‌ها در مقابله با ویروس کرونا، افزود: با توجه به وسعت منطقه و همچنین وجود مراکز درمانی و اداری در منطقه که افزایش تردد شهروندان را موجب شده است و با برگزاری این رزمایش عملیات ضدعفونی معابر به صورت گسترده‌تر و منسجم‌تر انجام میشود

 معاون عملیات  سپاه امام سجاد (ع) تصریح کرد:  در این رزمایش ضمن اطلاع رسانی به مردم از تردد غیر ضروری و عدم حضور در پارکها و سواحل، ماسک بین محلات به صورت رایگان بین مردم توزیع میگردد.


 پهلوانی یاد آورشد: این برنامه  امروز بعداز نماز مغرب و عشاء در کلیه پایگاهها بسیج، حوزه ها ونواحی سراسر استان جهت رفع آلودگی از اماکن و معابر و توزیع ماسک بین مردم آغاز و در ادامه  تیم های گشت رضویون اقدام به گشت زنی در محلات خواهند نمود.

ارسال نظرات