رسیدگی به وضعیت راه‌های روستایی ضروری است و باید اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی مربوطه این موضوع را در اولویت خود قرار دهد.
کد خبر: ۹۲۵۴۷۷۴
|
۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷

باید به وضعیت راه‌های روستایی استان اردبیل رسیدگی شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، آیت الله سید حسن عاملی صبح امروز در نشست با مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اظهار داشت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید به این مردم ولایتمدار خدمت بی‌منت و با همه توان کارکنان در دستور کار نهادهای دولتی و خدمت‌رسان باشد.

امام جمعه اردبیل حل مشکلات مربوطه به راه‌های روستایی را مهم دانست و افزود: رسیدگی به وضعیت راه‌های روستایی ضروری است و باید اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی مربوطه این موضوع را در اولویت خود قرار دهد.

عاملی با اشاره به تلاش شبانه روزی راهداران دیار سبلان تصریح کرد: در راستای ارائه خدمات در حوزه راه و حمل و نقل جاده‌ای به مردم شاهد تلاش شبانه روزی راهداران دیار سبلان که بسیار قابل تقدیر است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با بیان اینکه باید مشکلات رانندگان نیز حل شود ادامه داد: رانندگان استان اردبیل همواره در راستای تامین نیازهای جامعه نسبت به جا به جایی کالا و مسافران اقدام می‌کنند که باید مشکلات رانندگان نیز حل شود.

وی با تاکید بر حفط حریم راه بیان کرد: تمامی راهداران و سایر مسئولان مربوطه باید به این موضوع توجه داشته باشند که راه‌ها سرمایه‌های ارزشمند ملی هستند و باید در حفاطت و صیانت از حریم راه‌ها کوشا باشند.

ارسال نظرات