معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی:

ارزیابی دستگاه ها و مدیران در شورای اطلاع رسانی استان مرکزی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با اشاره به اینکه در شورای اطلاع رسانی استان عملکرد دستگاه های مختلف مورد ارزیابی و رصد دقیق قرار می گیرند،گفت: همچنین مدیران بر این اساس امتیاز بندی می شوند که علاوه بر اینکه به سمع و نظر مسئولین ارشد استان می رسد آنها را به اطلاع مردم می رسانیم.
کد خبر: ۹۲۵۴۹۹۶
|
۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ بهروز اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در نشست شورای اداری استان مرکزی گفت: یکی از قدرت حاضر در عصر امروز قدرت اطلاعات است که دشمنان در طی این چند سال گذشته به طور شبانه روز برای مردم این سرزمین در حال تولید محتوا هستند.

وی افزود: اهداف دشمنان در حوزه تولید محتوا ایجاد شبهات، بزرگ نمایی سوء مدیریت ها،سیاه جلوه دادن وضعیت کشور و تخریب مسئولین و مردم در میان یکدیگر است که با یک برنامه ریزی پیچیده ای دشمن این اهداف را در برنامه های خود در دستور کار گذاشته است.

اکرمی اظهار داشت: در چنین شرایطی مرداد ماه سال ۹۷ برای خنثی سازی توطئه های دشمنان هیئت وزیران تصمیم بر تشکیل شورای اطلاع رسانی در استان ها کردند که رئیس این شورا معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی و جمعی از مسئولین مربوطه از اعضای اصلی این شورا هستند.

وی با بیان اینکه در گذشته تعریفی که از تبلیغات و اطلاع رسانی داشتیم بسیار متفاوت از تعریفی است که امروز به آن نیاز داریم، افزود: در گذشته تعریف از تبلیغات و اطلاع رسانی در بنر، پوستر و کارهای این چنینی خلاصه می شد اما امروز با یک مدل مدرن روبه رو هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در این خصوص تصریح کرد: در مدل جدیدی که برای تبلیغات و اطلاع رسانی داشتیم به دنبال شراکت مردم در اداره جامعه می باشیم که باید در دستور کار قرار گیرد که اگر این شراکت به معنای واقعی اتفاق بیفتد قطعا مشکلات سریعتر رفع خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه امروز نیاز به این مسئله داریم که رسانه و افکار عمومی را بپذیریم و برای آنها اهمیت قائل شویم،گفت: یکی از ارکانی که دستگاه ها می توانند در آن موثر باشند جلوگیری از ایجاد شایعات و شبهات است که متاسفانه برخی از تلاش های دشمنان در راستای اطلاعات دوپهلو انجام می شود که اگر شفافیت به معنای واقعی کلمه اتفاق بیفتد جلوی این معضل بزرگ گرفته خواهد شد.

اکرمی با اشاره به نقش دستگاه های دولتی در اطلاع رسانی مدرن بیان کرد: در مدل اطلاع رسانی و تبلیغات مدرن ادارات موظف هستند سوالاتی که مردم در حوزه های خدمت رسانی شان دادند جمع آوری کنند و این نیازمند کار تحقیقی و پژوهشی است و در مرحله دوم ادارات باید برای سوالات و دغدغه های مردم پاسخ مناسب داشته باشند و این وظیفه بر دوش همه دستگاه ها است که باید به خوبی به آن عمل کنند.

وی با بیان اینکه امروز بدون ارتباط با مردم نمی توان کار موثری انجام داد و لذا اگر همراهی مردم نباشد قطعا مدیریت ناکارآمد خواهد بود،گفت: دستگاه ها موظف هستند سوالات را در قالب اطلاعاتی کاربردی،ساده ، شفاف،قابل فهم،باور پذیر ،متناسب به جامعه مخاطب و دسته بندی شده تکمیل کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با اشاره به اینکه امروز بسیاری از مدیران اجرائی در دستگاه های مختلف مدیران حرفه ای محسوب می شوند،گفت: کار حرفه ای هم باید همراهی مردم را به همراه داشته باشد.

وی با بیان اینکه در شورای اطلاع رسانی استان عملکرد دستگاه های مختلف مورد ارزیابی و رصد دقیق قرار می گیرند،گفت: همچنین مدیران بر این اساس امتیاز بندی می شوند که علاوه بر اینکه به سمع و نظر مسئولین ارشد استان می رسد آنها را به اطلاع مردم می رسانیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در پایان خاطر نشان کرد: امروز نیازمند اصلاح فرآیند اطلاع رسانی و تبلیغات در استان هستیم و برای این کار نیازمند همت و عزم همه جانبه همه دستگاه ها داریم.

انتهای پیام /

ارسال نظرات