خبرهای داغ:
فرمانده سپاه اسکو گفت: انقلاب اسلامی فقط با اطاعت از ولی فقیه از توطئه های دشمنان مصون خواهد ماند بنابراین ضروری است ولی فقیه را محور حرکت قرار دهیم.
کد خبر: ۹۲۵۴۹۹۷
|
۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد رضایی در دیدار با اعضای شورای فرماندهی پایگاه فاطمه الزهرا(س) افزود: دشمنان بخوبی جایگاه رفیع ولایت فقیه را شناخته اند و با بسیج کلیه امکانات و فضاسازی های رسانه ای می کوشند این جایگاه را تضعیف کنند.

وی با اشاره به اهمیت و نقش پایگاه های بسیج خاطرنشان کرد: آحاد بسیجیان و بخصوص مسئولان بسیج باید با تاسی از کلام رهبر فرزانه انقلاب، هرجا و در هر مسئولیتی قرار گرفتند آنجا را مرکز عالم بدانند و اطمینان داشته باشند تلاش هایشان در روند پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی موثر خواهد بود.

ولایت مداری رمز حرکت و موفقیت انقلاب است

رضایی اضافه کرد: یکی از محور های مهم فتنه انگیزی دشمنان در حوزه عفاف و حجاب بانوان جامعه است، بطوری که می خواهند با هر بهانه ای چادر را از سر زن ایرانی بردارند، که در این خصوص از زنان جامعه اسلامی به ویژه خواهران بسیجی انتظار می رود با حفظ هوشیاری و ترویج سبک زندگی اسلامی و ارزش گذاری فرهنگ های اصیل بومی، این کید خطرناک دشمن را نیز خنثی کنند.

ارسال نظرات