توقیف محموله ميلياردي دينام هاي الكتريكي قاچاق در دليجان

فرمانده انتظامی استان از توقيف يك محموله دینام هاي الکتریکی قاچاق به ارزش 6 میلیارد ریال در عمليات پليس شهرستان دليجان در توقيف یک دستگاه خودروی وانت نیسان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۵۵۴۷
|
۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار"حسن مفخمی شهرستانی"در تشریح این خبر گفت: با ادامه يافتن طرح هاي عملياتي پليس در مبارزه با قاچاق كالا، تيمي از ماموران انتظامی شهرستان دليجان یک دستگاه خودروی وانت نیسان حامل بار قاچاق را در يكي از محورهاي مواصلاتي اين شهرستان شناسايي و متوقف كردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان مرکزی ادامه داد: با بررسي اسناد و مدارك ارائه شده از سوي راننده خودرو، مشخص شد كه اين مدارك فاقد اعتبار بوده و بار خودرو به صورت قاچاق در حال جابجايي است.

وي ادامه داد: در بازرسي انجام شده از اين خودرو تعداد 50 دستگاه دينام الكتريكي فاقد هر گونه مدارك مثبته گمركي كشف و راننده خودرو دستگير شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ارزش ريالي كالاي هاي كشف شده در اين عمليات را در ارزيابي كارشناسان اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي در حدود 6 میلیارد ریال بيان و اظهار داشت: با تكميل تحقيقات پليس، فرد دستگير شده پس از تشكيل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائي معرفي شد.

سردار مفخمی شهرستانی در پایان با بيان تداوم طرح هاي مبارزه با قاچاق كالا در استان، از شهروندان درخواست كرد در صورت اطلاع از هر گونه فعاليت هاي مخل نظم و امنيت اقتصادي موضوع را براي بررسي تخصصي از طريق سامانه تلفنی 110 به پليس گزارش كنند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها