خبرگزاری بسیج: فرمان دوچرخه شهردار منطقه 20 در سه شنبه بدون خودروی این هفته برای بازدید از پروژه ها و بررسی مشکلات محلات به سمت کوچه پس کوچه های ناحیه یک چرخید.
کد خبر: ۹۲۵۵۵۹۱
|
۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۸

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ پیرو مصوبات چهارمین جلسه کنترل پروژه که به بر اجرای پروژه های کوچک مقیاس و محله ای تاکید داشت شهردار منطقه 20با همراهی معاونان، مدیران ارشد و شهردار ناحیه یک، محلات ناحیه یک را رکاب زد و  ضمن حمایت از توسعه حمل و نقل پاک، پروژه های کوچک مقیاس و محله ای،مسائل شهری و نحوه خدمت رسانی به شهروندان را مورد ارزیابی قرار داد.

در پایان بازدید میدانی، در نشست مشترک که با حضور شهردار، معاونان،مدیران ارشد، شهردار و روسای ادارات ناحیه یک منطقه 20 و دبیران شورایاری محلات ناحیه یک در سرای محله شیخ صدوق برگزار شد، فرهاد افشار شهردار منطقه 20 با بیان اینکه ناحیه یک دارای موقعیت استراتژیک است و بعد از محلات اطراف حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، جزو قدیمی ترین محلات این منطقه محسوب می شود گفت:وجود اماکن زیارتی و آثار تاریخی در این ناحیه نظیر مقبره شیخ صدوق، برج طغرل، چشمه علی و ... می تواند به عنوان یک فرصت برای جذب گردشگر و انتفاع ساکنین استفاده شود.

افشار با اشاره به اینکه آمار شهدای این محدوده نشاندهنده مسئولیت پذیری ساکنین آن است گفت: این موضوع وظیفه مدیران شهری را در خدمت رسانی سنگین تر می کند .

وی با بیان اینکه تراکم واحدهای مسکونی در این ناحیه زیاد است و این موضوع می تواند موجب بروز مشکلاتی در خدمات رسانی به شهروندان باشد گفت: می بایست از ظرفیت های موجود استفاده و تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.

وی در ادامه افزود: تراکم جمعیتی این ناحیه فرصت خوبی است تا طرح تفکیک پسماند از مبدا به صورت کامل اجرایی شود.

شهردار منطقه 20 اظهار داشت: شورایاران به عنوان نمایندگان مردم و ناظرین امین می توانند برای ارتقاء کیفیت خدمات رسانی به ویژه در حوزه خدمات شهری کمک نمایند.

افشار گفت: محلات این ناحیه به عنوان مفصل دارای نقشه مواصلاتی هستند و ترددهای فرامحله ای در آن انجام می شود و می بایست در همین راستا کیفیت خدمات عمرانی در این محلات ارتقاء یابد.

شهردار منطقه 20 در پایان با اشاره به شیوع ویروس کرونا، بر رعایت پروتکل های بهداشتی به منظور ارتقاء سلامت پرسنل و فرهنگ سازی و اطلاع رسانی لازم به شهروندان در خصوص اهمیت ضدعفونی و رعایت بهداشت فردی و اجتماعی تاکید کرد.

 

ارسال نظرات