تا زمانی که شرایط از نظر شیوع بیماری کرونا به حالت عادی باز نگردد، فعالیت قرارگاه پدافند زیستی پارس‌آباد ادامه می‌یابد.
کد خبر: ۹۲۵۵۶۴۸
|
۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵

تداوم فعالیت قرارگاه پدافند زیستی پارس‌آباد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حسن نوری در جلسه قرارگاه پدافند زیستی بسیج پارس‌آباد اظهار کرد: تا زمانی که شرایط از نظر شیوع بیماری کرونا به حالت عادی باز نگردد، فعالیت قرارگاه پدافند زیستی پارس‌آباد ادامه می‌یابد.

وی افزود: بعد از شیوع ویروس کرونا، قرارگاه پدافند زیستی در شهرستان پارس‌آباد شکل گرفت و گروه‌های جهادی، بسیج سازندگی و همه نیروهای جبهه انقلاب در این قرارگاه جمع شدند و فعالیت‌های خود را در راستای جلوگیری از شیوع این ویروس انجام دادند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس‌آباد ادامه داد: ضدعفونی معابر و اماکن عمومی، تولید و توزیع ماسک، فعال‌سازی کارگاه‌های تولید ماسک، توزیع بسته‌های معیشتی، توزیع غذای گرم برای نیازمندان و تولید و توزیع مواد ضدعفونی کننده، از مهمترین اقدامات قرارگاه پدافند زیستی شهرستان است.

نوری بیان کرد: شیوع ویروس کرونا، نمایان‌گر هماهنگی و همدلی خوبی در سطح شهرستان پارس‌آباد شد و شاهد آن بودیم که همه دستگاه‌ها در کنار یکدیگر پای کار آمدند.

نقش مؤثر فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در کنترل کرونا

وی با اشاره به تراکم جمعیت بالای شهرستان پارس‌آباد و افزایش مجدد مبتلایان به کرونا در این شهرستان، رعایت پروتکل‌های بهداشتی را ضروری دانست و گفت: فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در کنترل شیوع این ویروس در جامعه تأثیرگذار است و متولیان نیز باید تمهیدات لازم را اتخاذ کنند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس‌آباد اظهار کرد: انجام تبلیغات محیطی و مجازی جهت فرهنگ‌سازی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی حائز اهمیت بوده و از اصحاب رسانه‌ و خبرنگاران درخواست می‌کنیم با اطلاع رسانی به‌موقع، همچنان مردم را به رعایت پروتکل‌های بهداشتی تا مهار کامل ویروس دعوت کنند.

گفتنی است؛ در این جلسه گزارشی از اقدامات پیشگیرانه و وضعیت بیماری کرونا توسط مدیر بهداری سپاه ناحیه پارس‌آباد ارائه و در خصوص گندزدایی و ضدعفونی کردن محیط‌های اداری و سطح شهر توضیح داده شد.

ارسال نظرات