خبرهای داغ:

ارتقای کیفیت زندگی تاکسی داران از اولویت‌های شهرداری شاهرود است

شهردار شاهرود با اشاره به اینکه نقش بی بدیل ناوگان حمل و نقل و تاکسیرانی در شهر بر کسی پوشیده نیست، گفت: بدون شک تاکسی داران نقش ارزشمندی در محقق شدن اهداف بزرگ پیش روی این شهر دارند.
کد خبر: ۹۲۵۵۷۹۸
|
۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰
ارتقای کیفیت زندگی تاکسی داران از اولویت‌های شهرداری شاهرود استبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علیرضا حاجی محمد علی در جلسه رفع مشکلات رانندگان تاکسی که باحضور عضو شورای اسلامی شهر شاهرود و نمایندگان تاکسی داران شهر در محل شهرداری شاهرود برگزار شد، با بیان اینکه نقش و جایگاه تاکسی رانی در رفاه عمومی مردم امری اجتناب ناپذیر است، افزود: لازم است تا با ساماندهی و مدیریت و برنامه ریزی دقیق گام‌های مهمی در جهت تامین امنیت معیشتی این قشر برداشته شود.
وی ضمن بیان این مطلب که برگزاری این جلسه در راستای رفع مشکلات رانندگان تاکسی ضروری است، ابراز داشت: ساماندهی خطوط تاکسی داران، اجرای تسهیلات کم بهره بانک تجارت، بهره گیری از ظرفیت‌های بازرگانی بانک تجارت در خصوص قطعات خودرویی و ارتقای سطح معیشتی و رفاهی از جمله تصمیمات مهم در این جلسه بود که با حضور نمایندگان تاکسی گرفته شد.
سید حبیب الله میرابوالحسنی عضو شورای اسلامی شهر در نشست نماینده تاکسیداران با شهردار شاهرود اظهار کرد: سطح درآمد تاکسیداران زیر نظر شهرداری بسیار پایین است و با وجود تاکسی‌های اینترنتی درآمد آن‌ها پایین‌تر هم آمده است.
وی گفت: وظیفه ما به عنوان تیم مدیریت شهری این است که کنار شما باشیم چرا که اگر خللی در زندگی شما پیش بیاید، بی شک در بحث خدمت رسانی برای مردم عزیز هم پیش خواهد آمد.
عضو شورای اسلامی شهر شاهرود خاطر نشان کرد: در تفاهمنامه‌ای که با درمانگاه فرهنگیان در جهت تکریم این قشر زحمت کش نوشته شد، مقرر شد؛ خدمات درمانی تاکسیداران با تعرفه‌ای همسطح با فرهنگیان محاسبه شود که این امر اندکی از دغدغه تاکسیداران را می‌تواند کم کند.
وی تصریح کرد: ما اعتقاد داریم زمانی که تاکسیدار با آرامش روحی و روانی پشت فرمان قرار گیرد، بی شک درجه خدمت رسانی به شهروندان را بالا می‌برد و بازده بیشتری حاصل می‌شود فلذا در جهت تامین برخی از مخارج زندگی این عزیزان برای دریافت تسهیلات، با بانک تجارت نیز توافقاتی صورت گرفته شد.
میرابوالحسنی افزود: در اقدامی بی سابقه با شکل گیری نهضت آسفالت، هجم آسفالت ریخته شده برای معتبر شهر در چهار ماهه اول سال ۹۹، چهار برابر کل هجم آسفالت ریخته شده در ۴ سال گذشته است و این امر در حالی است که فشار‌های اقتصادی با گرانی قیر نتوانسته از عزم و مدیریت جدی شهردار شاهرود بکاهد البته سود اصلی این اتفاق که کاهش اصتحلاک خودروهاست برای تاکسیداران بوده که قدمی دیگر از مجموعه مدیریت شهری در کاهش مخارج این عزیزان خواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها