برگزیدگان مسابقه قوی ترین مردان بسیج در میناب تجلیل شدند

برگزیدگان مسابقه قوی ترین مردان بسیج شهرستان میناب در جشنواره فرهنگی هنری ورزشی بسیج تجلیل شدند. ...
کد خبر: ۹۲۵۵۷۹۹
|
۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج از میناب ،سرهنگ دوم پاسدار طالب احمدی نیا فرمانده سپاه شهرستان میناب گفت: جشنواره فرهنگی هنری ورزشی بسیج به مناسبت گرامیداشت یاد خاطر ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان و در راستای سنجش قدرت و استعداد یابی در بین بسیجیان کل حوزه های مقاومت شهرستان یک دوره مسابقه قوی ترین مردان برگزار شد.

وی افزود: مسابقه قوی ترین مردان هر ساله به میزبانی حوزه مقاومت حضرت ابوالفضل(ع) در رشته های استقامت و تعادل از قبیل حمل تنه درخت، کشیدن کامیون و حمل کیسه های ماسه در روستای حکمی برگزار می شود.

سرهنگ دوم احمدی نیا تصریح کرد: بسیج از مردم است ودر خدمت مردم و در هر جا و هر عرصه ای که حضور بسیج نیاز باشد قطعاً بسیج حضوری مقتدرانه خواهد داشت چه در بحث نظامی و چه در مباحث فرهنگی و ورزشی.

احمدی نیا گفت: خدا رو شکر امروز بسیجیان ما در عرصه های مختلف بخصوص عرصه ورزشی پیشرفت های چشمگیری داشته اند و این افتخاری بزرگ است.

گفتنی است؛ با توجه به شیوع ویروس کرونا تجلیل از برگزیدگان این دوره از مسابقات به تیرماه امسال موکول شد و به نفرات اول تا سوم این دوره از مسابقات با رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور فرمانده سپاه این شهرستان کارت هدیه و لوح سپاس اهدا شد.

ارسال نظرات