خبرهای داغ:
مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته کشور گفت: تاکنون ۲۴۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به صنایع پیشرفته فعال در حوزه مدیریت و مقابله با کرونا در کشور پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۲۵۵۸۸۵
|
۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، نقی پور اصل در بازدید از واحد‌های صنعتی مراغه گفت: این تسهیلات از ابتدای سال به صنایع و شرکت‌های دانش بنیان فعال در حوزه تولید کیت‌های تشخیصی، تولید وینتیلاتور و ملزومات پزشکی پرداخت شده است.

وی افزود: این میزان تسهیلات حمایتی به ۱۲ واحد صنعتی و دانش بنیان پرداخت شده است.

نقی پور اصل با اشاره به جولان کرونا در کشور گفت: صندوق حمایت از صنایع پیشرفته همچنان آمادگی دارد از واحد‌های تولیدی و صنعتی برای تولید ملزومات پزشکی در مقابله با کرونا حمایت کند.

مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در خصوص اقدامات انجام شده به منظور افزایش سرمایه این صندوق نیز گفت: براساس برنامه‌های جامع وزارت صمت اعتبار این صندوق امسال ۴ هزار میلیارد ریال افزایش می‌یابد.

 رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی هم در این بازدید‌ها گفت: ۵۵ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در آذربایجان شرقی پرداخت شده است.

 امین زاده افزود: این تسهیلات در راستای حمایت از واحد‌های راکد، نیمه فعال و نیمه تمام برای راه اندازی و رونق تولید پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه ۱۰۵ واحد واجد شرایط در آذربایجان شرقی برای دریافت تسهیلات رونق شناسایی شده است افزود: از این واحد‌ها ۲۱ واحد راکد، نیمه فعال و نیمه تمام تسهیلات رونق تولید دریافت کرده اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: در واحد‌های نیمه تمام تسهیلات بیشتر به واحد‌هایی پرداخت می‌شود که بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

ارسال نظرات