خبرهای داغ:
امام جمعه پردیسان در بازدید از رسانه حوزه

رسانه حوزه شخصیت‌های دینی و علمی را به جامعه معرفی نماید

رئیس بنیاد فقهی مدیریت اسلامی با اشاره به نقش رسانه حوزه در معرفی شخصیت‌های دینی و علمی به طلاب و جامعه گفت: رسانه حوزه باید بر روی این سوژه‌ها فعالیت کند و به شخصیت علمی و مدیریتی این افراد در حوزه بپردازد و آنان را به مردم و طلاب جوان معرفی نماید.
کد خبر: ۹۲۵۵۹۰۶
|
۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵

 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم،امام جمعه پردیسان  گفت :دنیا باید بداند که افراد انقلابی در حوزه حضور داشته و مسائل مختلف را به خوبی تحلیل می‌کنند.
 
وی افزود:در حوزه، شخصیت‌هایی همچون آیات بوشهری، اعرافی و مروی وجود دارند که در مسائل مختلف عالم و مدیر می‌باشند؛ همچنین در این رابطه باید آیات عظام مکارم شیرازی، مرحوم حضرت آیت الله بهجت و سیستانی را نیز اضافه کرد که از بزرگان سنتی بوده و توانسته اند به خوبی حوزه را اداره کنند.
 
قوامی یکی از فعالیت‌های جدی که مدیریت جدید حوزه انجام داد و در تمدن سازی هم نقش خواهد داشت، طراحی درختواره رشته هاست که مدیریت جدید به خوبی در آن ورود کرده و رسانه حوزه باید انعکاس مناسبی از آن داشته باشد.
 
امام جمعه پردیسان با بیان این که مسجد جامعی که در پردیسان با مشارکت خیرین در حال ساخت آن هستیم در ۵ هکتار و دو طبقه بنا خواهد شد، گفت: این بنا متشکل از محل برگزاری نماز جماعت، محل برگزاری نماز جمعه، کتابخانه، مدرسه علمیه، مرکز همایش‌ها و مرکز آموزش مدیریت اسلامی خواهد بود.
 
وی ادامه داد:این پروژه، ملی، بین المللی و مردمی است و از همه جهان در آن مشارکت دارند و تاکنون هیچ هزینه‌ای از مسئولان دریافت نشده و ردیف بودجه‌ای هم از سوی دولت و مجلس برای آن معین نشده است.
 
امام جمعه پردیسان خاظرنشان کرد:کمکی که رسانه حوزه می‌تواند به ما داشته باشد، این است که بیشتر با مسئولین نماز جمعه پردیسان در ارتباط بوده و فعالیت‌های این مرکز را منتشر نماید.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار