رئیس اداره امور اصناف و تشکل‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: پنجره رسیدگی به شکایات از سازمان های صنفی در سامانه ایرانیان اصناف بمنظور ثبت شکایات غیرحضوری فعال شد.
کد خبر: ۹۲۵۵۹۱۲
|
۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱

فعال شدن پنجره رسیدگی به شکایات از اصنافبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، نصرالله کشاورز با اشاره به ضرورت ثبت شکایات غیر حضوری به منظور جلوگیری از انتشار بیماری گفت: در راستای بهبود فرآیند خدمت‌رسانی مطلوب به اصناف کشور و به منظور تسریع در رسیدگی به شکوائیه‌ها، صرفه‌جوئی در هزینه‌های شاکی و متشاکی و نیز با توجه به مواعد قانونی تعیین‌شده در قانون نظام صنفی، تمامی شکایات واصله از عملکرد تشکل‌های صنفی نظیر اتاق‌های اصناف و اتحادیه‌های صنفی ازطریق سامانه ایرانیان اصناف به آدرس www.iranianasnaf.ir ثبت و مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

وی ضمن تاکید بر این‌که رسیدگی به شکایات علیه اتحادیه‌ها تنها از طریق سامانه ایرانیان اصناف صورت می‌گیرد، اضافه کرد: تحقق خواست دولت در تکریم ارباب رجوع از جمله اهداف این طرح بوده و عموم شهروندان می‌توانند علاوه بر شکایت از عملکرد تشکل‌های صنفی، نسبت به عملکرد کمیسیون‌های نظارت و هیات‌های اجرایی انتخابات نیز شکایت و اعتراض خود را در این سامانه ثبت نمایند.

وی اظهار داشت: متقاضیان ضمن درج مشخصات خود من‌جمله ثبت کد ملی، درج هویت متشاکی و درج متن مورد نظر، شکایت خود در این سامانه ثبت و از طریق شماره رهگیری که دریافت می‌کنند؛ قادر خواهند بود شکایت مطروحه را پیگیری نمایند.

رییس اداره امور اصناف و تشکل‌های سازمان صمت استان در پایان تاکید کرد: برای بررسی دقیق‌تر شکایات، لازم است موارد مطروحه و درج‌شده در قسمت متن شکایت این پنجره، مستدل، روشن و مستند باشد. همچنین سامانه ایرانیان اصناف این امکان را فراهم آورده که متقاضیان بتوانند اسناد و مدارک مربوط به شکایت خود را بارگذاری و ارسال کنند.

پایان خبر/

ارسال نظرات