فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت زینب شهرستان ساوه:

رعایت حجاب و عفاف نماددینداری در جامعه است

منیره کاظمی گفت:حجاب و پوشش براي بانوان به ويژه حجاب برتر و توجه به تحريم عفاف و حراست آن در زن از اصيل‌ترين سنگر زنان و از مهمترين و سودمندترين قانون الزامي آفرينش براي آنها در جامعه است.
کد خبر: ۹۲۵۶۰۹۱
|
۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه خواهر منیره کاظمی فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت زینب سلام الله بخش مرکزی ساوه گفت: به عبارت روشن تر، حجاب و پوشش، سنگر سعادت و پيروزي و رستگاري زنان و جامعه است، که اگر اين سنگر آسيب ببيند و يا فرو ريزد، عوامل سعادت، پاکزيستي و شرافت آنها فرو ريزد.
وی گفت:مراد از حجاب، پوشش اسلامي است، و مراد از پوشش اسلامي زن به عنوان يکي از احکام وجوبي اسلام، اين است که زن، هنگام معاشرت با مردان، بدن را بپوشاند و به جلوه‌گري و خودنمايي نپردازد. لزوم پوشيدگي زن در برابر مرد بيگانه يکي از مسائل مهم اسلامي است.
کاظمی افزود:باکمال تأسف دنياي غرب و دنباله روهاي آنان اين مسئله بسيار مهم اسلامي و اخلاقي را ناديده گرفته، بلکه به عکس با کمال گستاخي بر ضدّ آن، گام برمي‌دارند و آن را عامل تخدير و رکود و واپس‌گرايي دانسته، تا آنجا که در دانشگاههاي خود، دختران داراي پوشش را اخراج مي‌کنند،

وی گفت:با اينکه حجاب سنگر حفظ عفّت و معرفت شخصيت زن و جامعه، سنگر حفظ زيبايي و شکوه زن، سنگر حفظ صحيحي ارتباط‌ها و رشته‌هاي اجتماعي، سنگر حفظ اخلاق فردي و اجتماعي، سنگر و دژ خلل ناپذير براي حفظ مرزها و شيرازه‌هاي روابط مختلف بوده و کيان خانه و خانواده را از هرگونه انحراف و گمراهي، حفظ مي‌کند.

کاظمی تصریح کرد:دزدان عفّت و غارت­گران استعمار، براي فريب اذهان و وسيلۀ قرار دادن زنان به عنوان يک کالا مي‌خواهند زنان را که نيمي از جامعۀ انساني هستند از همين راه، از درون تهي کنند و با اين کار به تهاجم فرهنگي خود ادامه دهند، آنها چنين القاء مي‌کنند که: حجاب سدّي بر سر راه تکامل آنهاست؛ حجاب، زنان را در زندان زندگي حبس کرده و آن­ها را از تعالي و رشد باز مي‌دارد؛ و حجاب از توسعۀ علمي، فکري، فرهنگي و هنري زنان مي‌کاهد در حالي که حجاب اسلامي آنگونه پيامدهاي شوم را ندارد، بلکه وسيله و سنگر محکمي براي استواري زندگي بانوان بوده و پشتوانۀ نيرومندي براي آنها در راستاي توسعۀ علمي، فکري و...... می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار