خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌غربی:

بیش از ۱۷۵ هزار واحد مسکونی روستایی در استان سنددار شد

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌غربی گفت: بیش از ۲۵۸ هزار واحد مسکونی روستایی در آذربایجان‌غربی وجود دارد که تاکنون ۱۷۵ هزار و ۷۹۷ واحد از این تعداد سنددار شده است.
کد خبر: ۹۲۵۶۱۲۵
|
۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷

محمود بدلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج بیان کرد: این تعداد منزل مسکونی در یک‌هزار و ۶۵۷ روستای بالای ۲۰ خانوار این استان سنددار شده که نشان‌دهنده توجه به مالکیت روستاییان ‌است.

وی با اشاره به اینکه ۳۰ شهر زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در استان وجود دارد، ادامه داد: تاکنون منازل مسکونی ۲۹ شهر با ۹۷ درصد پوشش در این شهرها نیز سنددار شده‌ است.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌غربی گفت: با این آمار از مجموع ۵۶ هزار و ۶۳۱ واحد مسکونی شهری، ۳۸ هزار و ۲۶۴ واحد از خدمات طرح سنددار کردن این اداره کل بهره‌مند شده‌اند و اجرای این طرح در باقی واحدها نیز در دست اجراست.

بدلی اضافه کرد: متقاضیان این طرح می‌توانند مدارک خود را به دهیاری‌ها تحویل دهند و از مراجعه به شهرها برای پیگیری سنددار کردن منازل مسکونی‌شان خودداری کنند.

وی بیان کرد: کارشناسان این اداره کل آمادگی لازم را جهت حضور در روستاها دارند تا مدارک لازم را از روستاییان بگیرند و طرح سنددارکردن اماکن روستایی را با سرعت پیش ببرند.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌غربی اظهار داشت: حضور کارشناسان بنیاد مسکن در روستاها منجر به کاهش هزینه‌های اضافی برای متقاضیان می‌شود.

بدلی اضافه کرد: سرعت بخشیدن به اجرای طرح سنددار کردن اماکن روستایی بالای ۲۰ خانوار و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت نیازمند همکاری بیش از پیش مردم است.

انتهای پیام/2001

ارسال نظرات
آخرین اخبار