رئیس شورای شهر یزد:

اقدامی در شأن حجاب و عفاف انجام ندادیم

غلامعلی سفید با اشاره به فرارسیدن هفته عفاف و حجاب، گفت: عفاف و حجاب یکی از نماد‌های بنیان خانواده است بنابراین نیازمند توجه بیشتر به این بنیان در جامعه هستیم.
کد خبر: ۹۲۵۶۳۵۲
|
۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، غلامعلی سفید در جلسه علنی با بیان این مطلب که برای سالروز ثبت جهانی یزد برنامه‌های شاد و مفرح تدارک دیده بودیم گفت: برای این روز برگزاری جشنواره عروسکی را در نظر گرفته بودیم که به دلیل کرونا نتوانستیم آن را اجرایی کنیم.

رئیس شورای شهر یزد افزود: شهرداری با استفاده از شبکه‌های تلویزیونی ملی و جهانی موفق شد تا بخشی از ویژگی‌های یزد را در این روز معرفی کند و برنامه‌ای که در شبکه جام جم تهیه شده بود باعث شد تا بخش زیادی از مردم کشور و جهان با یزد آشنا شوند.

سفید با گرامی داشت هفته شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اظهار داشت: در هفته‌ای که گذشت بالغ بر ۳۰ پروژه با هزینه ۷۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسید یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وی تاکید کرد: اصلاح برخی فرایند‌ها به معنای نادیده گرفتن زحمات همکاران شهرداری نیست بلکه می‌دانیم کار در شهرداری چقدر بزرگ و با عظمت است لذا سختی کار آنان را درک می‌کنیم و کمال تشکر را داریم.

اقدامی در شان حجاب و عفاف انجام ندادیم

سفید در ادامه با اشاره به فرارسیدن هفته عفاف و حجاب، گفت: عفاف و حجاب یکی از نماد‌های بنیان خانواده است بنابراین نیازمند توجه بیشتر به این بنیان در جامعه هستیم.

رئیس شورای شهر یزد با بیان اینکه عفاف و حجاب امری پسندیده در فرهنگ ایرانی و اسلامی ماست ااظهار داشت: متاسفانه به دلیل تقلید و ترویج نامناسب فرهنگ عفاف و حجاب نتوانستیم اقدامی در شان این فرهنگ عرضه کنیم.

وی تصریح کرد: به دلیل اتخاذ روش‌های نابجا و نامناسب نتوانستیم در ترویج عفاف و حجاب موفق عمل کنیم بنابراین با توجه به اهمیت این موضوع نیازمند آنیم تا صاحبان امر بیش از گذشته در باب این موضوع اندیشه کنند.
ارسال نظرات