خبرهای داغ:

امام جمعه پاوه کرونا را شکست داد

ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوه و دونفر از اعضای خانواده‌ ایشان به بیماری کرونا مبتلاشده بودند آن را شکست دادند
کد خبر: ۹۲۵۶۴۳۷
|
۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از پاوه، امام جمعه پاوه در خطبه های نماز جمعه این هفته در ارتباط مستقیم با مردم از طریق اینستاگرام اظهار داشت: سه نفر از اعضای خانوادۀ ما به کرونا مبتلا شدیم؛ با خانواده و دوستان نزدیک خودم مشورت کردم که امروز اشاره ای داشته باشم .

ماموستا ملا قادر قادری افزود: امروز بیستمین روز است که به مرض کرونا مبتلا شده ام و در این مدت زجر ‌کشیدم و دوست دارم چندجمله‌ای عرض کنم شاید برای چند نفری مؤثر باشد.

وی گفت: عزیزان من؛ اولاً کرونا جرم نیست و کسی که مبتلا می‌شود مجرم نیست؛ بلکه یک مریضی است. بنده ۲۰ روز پیش گرفتار شدم. تست گرفتم و گفتند ریه‌ات سالم است. ۱۱ روز مقاومت کردم و کار اداری و کار دادگاه و ملاقات مردم و درس تفسیر و پیام جمعه را تعطیل نکردم تا اینکه جمعه گذشته بسیار تحت فشار قرار گرفتم، در طول ۱۳ روز چیزی نخورده بودم و هرروز بیش از نیم کیلو کم می‌کردم بطوریکه شب شنبه گذشته حالم بد شد و قند خونم از ۱۲۷ به ۳۱۷ رسید.

امام جمعه پاوه ادامه داد: با دوستان پزشک در تهران و کرمانشاه و پاوه تماس گرفتم و همگی گفتند: باید تست جدید بدهم و بعد از تست، دانشگاه علوم پزشکی نتیجه را مثبت اعلام و مشخص شد که به کرونا مبتلا شده‌ام. الحمدلله دوران سخت بیماری را پشت سر گذاشته‌ و امروز روز بیستم بیماری است. بنده شکر خدای بزرگ را به‌جای می‌آورم و می‌گویم خدایا شاکر و ممنونم که به لطف تو ریه‌ام درگیر نشد و به برکت قرآن کریم تنفسم دچار مشکل نشد و از کار و تبلیغ دست نکشیدم و با دعای مؤمنین نجات پیدا کردم.

ماموستا قادری گفت: علائم کرونا در بنده این‌گونه بود؛ لرز داشتم، نمی‌توانستم چیزی بخورم، درد شکم داشتم، مرتب وزن کم می‌کردم. حس بویایی خود را از دست داده بودم و مرتب می‌خوابیدم. شما عزیزان ان شا الله گرفتار نشوید اما اگر به این درد مبتلا شدید، کتمان نکنید و به نزد پزشک بروید و اگر پزشکان تشخیص دادند که دچار این بیماری هستید، در منزل بنشینید و استراحت کنید قطعاً به نفع شما تمام خواهد شد و دیگران به وسیلۀ شما مبتلا نخواهند شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار