خبرهای داغ:
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در گفت و گو با بسیج:
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه حجاب هم برای زنان و هم برای مردان تاکید قرآن است، اظهارداشت: خداوند در قرآن کریم ابتدا در مورد حفظ نگاه توسط مردان سخن گفته و سپس مسئله رعایت حجاب را در مورد زنان مطرح می‌کند، چرا که حجاب امری دوطرفه است.
کد خبر: ۹۲۵۶۴۵۹
|
۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹

حجت الاسلام برگی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: در این رابطه آیه قرآنی نازل شده و معصومان(ع) احادیثی در مورد وجوب حجاب مطرح کرده‌اند.

وی اضافه کرد: حضور بانوان بدون پوشش غیراسلامی در ملاعام  ضمن ترویج بی‌حجابی و بی‌عفتی اولین ضربه را به خود آن ها می‌زند و موجب سلب آرامش و امنیت بانوان در جامعه می‌شود.

حجت الاسلام برگی با اشاره به اینکه حدود 30 نهاد و دستگاه در کشور در مورد حجاب و عفاف جامعه وظیفه دارند، اظهار کرد: متاسفانه هم افزایی بین این دستگاه‌ها در خصوص حجاب و عفاف اتفاق وجود ندارد، در حالی که باید دست به دست هم داده و در این رابطه اقدام کنند.

وی ترویج بی حجابی و بدحجابی و حیازدایی را هجمه دشمن دانست و گفت: دشمن با همین ترفند مردم اندلس را از اسلام دور کرد چنانکه که اکنون مسلمانان در آن در اقلیت زندگی می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها