مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در میناب:

ترویج عفاف و حجاب در رشد معنویت اجتماعی موثر است.

با توجه به فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب ضمن تبریک به اهمیت این موضوع و پرداخت ترویج عفاف و حجاب در رشد و امنیت اجتماعی نقش بسزایی دارد.
کد خبر: ۹۲۵۶۵۵۵
|
۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین رهنما در گفتگوبا خبرگزاری بسیج گفت: ترویج عفاف در جامعه می تواند علاوه بر تعدیل جاذبه بین زنان و مردان موجب بهداشت روانی جامعه شود و سپس زمینه مشارکت سیاسی اجتماعی زنان ایجاد خواهد شد.
محمدحسین رهنما اظهار داشت: در زمینه ترویج عفاف و حجاب باید از امورات اقناعی استفاده نمود با توضیح و تشریح اهمیت حجاب و بیان مصادیق به بی بند و باری می توان اهمیت حجاب را مطرح نمود و فرد مخاطب نیز با شنیدن سخنان استدلال و عقلی وجود و اهمیت حجاب را قبول می‌کند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درمیناب افزود: در این زمینه باید به اهمیت و جایگاه انسان در پیشگاه حق نظر شود و زمانی که این جایگاه برای فرد ملموس شد خود سعی در رشد و کمال می نماید و به هیچ عنوان از این مسیر خارج نمی شود.
رهنما تصریح کرد: مسئولان و کسانی که در این زمینه نقش دارند نباید کوتاهی کنند و نسبت به ترویج عفاف و حجاب و ایجاد زمینه های پژوهشی و اقدامات اساسی تلاش بیشتری انجام شود، هر چند هفته عفاف و حجاب فرصت مناسبی برای گسترش و اهمیت این موضوع می باشد اما نباید به آن بسنده کرد و در طول سال‌ از تلاش دست برنداریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار