خبرهای داغ:
مسئول مرکز اندیشه و همفکری راهبردی بسیج سپاه شهداء استان:

تحقق شعار سال همت جدی می‌طلبد

مسئول مرکز اندیشه و همفکری راهبردی بسیج سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: تحقق شعار سال همت جدی و تلاش مستمر می‌طلبد.
کد خبر: ۹۲۵۶۶۰۱
|
۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سرهنگ پاسدار پیری در جلسه کارگروه مدیریت و حکمرانی سپاه شهدای آذربایجان غربی، اظهار کرد: تحقق شعار سال همت جدی، تلاش مستمر و انگیزه وافر می‌خواهد و با تکرار و سخنرانی نمی‌توان به آن جامه عمل پوشاند.

 این مسئول خاطرنشان کرد: برای تحقق یافتن آرمان‌ها و اهداف باید به صورت واقع‌بینانه موقعیت کشور و استان را به لحاظ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بررسی کرد و چشم‌انداز قابل اجرا نیز برای آن ترسیم کرد.

وی بر لزوم تلاش برای تحقق یافتن بیانیه گام دوم انقلاب، تاکید کرد و گفت: وحدت گفتمانی در این زمینه بسیار ضروری است، بنابراین باید برای تقویت روحیه هم‌افزایی، همکاری و تعامل گام برداشت.

 مسئول مرکز ماهر سپاه شهداء استان افزود:  نخبگان بسیجی با تکیه بر اصول  مدیریت علمی و اقناعی در راستای حل مشکلات مختلف گام بردارند و در این زمینه از همه ظرفیت‌های موجود به بهترین شکل بهره ببرند.

وی با بیان اینکه، دانشگاه‌های گفتمان‌ساز، توانمند و مرتبط با جامعه در همه عرصه‌ها به ویژه در مسائل مدیریتی نیاز جدی جامعه می‌باشد، اضافه کرد: گروهی از متخصصان خوش فکر دغدغه مند رشته‌های مدیریت  این قابلیت را دارند که   مشکلات دستگاه‌های حاکمیتی را رصد کرده و راهکارهای علمی و عملی ارائه دهند.

این مسئول بر لزوم تقویت روحیه مطالبه‌‌گری در جامعه و بین نسل جوان، تاکید کرد و بیان داشت: همچنین در این زمینه لازم است که رسانه‌های مختلف به یاری ما بیایند، چرا که به نوعی پل ارتباطی بین توده‌های مختلف مردم و مسئولان هستند.

انتهای پیام

ارسال نظرات