خبرهای داغ:

تعدادقربانیان کرونا باز دو رقمی شد

دکتر محمدی مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از آخرین آمار ویروس منحوس کرونا در کرمانشاه خبرداد.
کد خبر: ۹۲۵۶۶۲۸
|
۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج  از کرمانشاه:  دکتر محمدی امروز در جمع اصحاب رسانه، ویروس کرونا را همانند یک قاتل جنایتکار زنجیره‌ای توصیف کرد که با یک چاقو تیز و خونی در خیابان‌های کرمانشاه به دنبال قربانی می‌گردد تا خون شهروندان را بریزد.

وی اشاره‌ای به آمار مبتلایان طی 24 ساعت گذشته داشت و گفت: طی این مدت 10 نفر از هم‌استانی‌ها به علت ابتلا به کووید 19 جان خود را از دست داده و 28 مورد نیز بستری جدید داشتیم.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، شمار بیماری بستری شده به کرونا ویروس مثبت را از ابتدای شیوع این ویروس در استان تا به امروز را 2 هزار و 529 مورد اعلام کرد و افزود: تعداد کل نمونه‌های گرفته شده نیز 45 هزار 424 مورد بوده است.

وی با تشکر از همکاری مردم در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گفت: این روزها خیابان‌های معروف به رفت و آمد شهروندان، قدری خلوت‌تر شده و بیشتر مردم از ماسک استفاده می‌کنند که تاثیر این رفتارها را طی هفته‌های آینده خواهیم دید.معرف به رفت و آمد هستند بیشتر شده استفاده از ماسک بهتر است.

محمدی با تاکید بر استفاده از ماسک برای عموم مردم، گفت: استفاده از ماسک به عنوان یک مولفه مهم در زندگی اجتماعی جزء ضروریت‌های زندگی است، البته فاصله‌گذاری اجتماعی و شست‌شوی مکرر دست‌ها نیز باید همواره رعایت شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار