خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان قم در گفت وگو با بسیج مطرح نمود:
ابراهیم آبادی مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان قم از اجرای ۲۴ عنوان برنامه به مناسبت هفته عفاف و حجاب خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۶۸۸۵
|
۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹


به گزارش خبرگزاری بسیج از قم؛ ابراهیم آبادی مسئول بسیج جامعه زنان استان قم در گفت وگو با خبرنگار «بسیج» از اجرای ۲۴ عنوان برنامه به مناسبت هفته عفاف و حجاب خبر داد.

وی گفت:برگزاری جلسات آموزشی جهت توانمند سازی نیرو‌های نوجوان و جوان برای ارتباط گیری موثر و انجام عملیات میدانی با همسالان با همکاری نیرو‌ها و گروه‌های مردم نهاد و همچنین برگزاری جلسات آموزشی مکمل برای اساتید و نخبگان جهت پاسخگویی به شبهات مطروحه در بحث حجاب با همکاری حوزه علمیه خواهران از اهم این اقدامات است.

ابراهیم آبادی افزود:تدارک در برگزاری ۷ مجموعه نمایشگاهی با همکاری نهاد‌های مختلف ازجمله شهرداری (نگارخانه صفاییه) حوزه‌های علمیه خواهران و سه بوستان بانوان ،کوه خضر و مصلای قدس و آمادگی در برپایی نمایشگاه‌ها بصورت ادواری در ادارات متقاضی از جمله راه آهن قم از دیگر طرح ها است.

وی ادامه داد:رایزنی در ارائه چادر ایرانی با قیمت مناسب و عرضه در محل‌های نمایشگاهی ادارات و افراد متقاضی بدون محدودیت که صورت گرفته که در مرحله اول ۳۰۰۰ چادر با قیمت ۱۴۰ هزار تومان فراهم شده است .

ابراهیم آبادی بیان نمود:برگزاری مسابقات مختلف کتابخوانی در فضای مجازی و حقیقی به این صورت که در فضای مجازی فایل و سوالات از سه کتاب وباسه مدل سوال در اختیار مشتاقان قرار گرفته و به آیدی مربوطه پاسخنامه را ارسال میکنند نیز از جمله برنامه های سازمان بسیج جامعه زنان است.

وی همچنین ادامه داد:پشت نویسی ماشین‌ها با شعار‌های انگیزشی درمورد حجاب در سطح شهر توسط گروه‌های جهادی و ارسال عکس از ماشین جهت شرکت در قرعه کشی،پویش # حجاب همسرم را عاشقم ،اهدای ۳۰۰۰ جلد کتاب به دختران و بانوان در سطح شهر ،اهدای کارت پستال به دختران سطح شهر در هفته پیش رو در مکان‌های مختلف شهر بصورت گردشی ،
حضور مشاورین در بوستان‌های بانوان و برخی بوستان‌های دیگر از جمله بوستان هاشمی و کوه خضر با عنوان طرح مهربانی در راستای پاسخگویی به سوالات و شبهات و ارتباط گیری موثر ،هماهنگی با صدا و سیما در خصوص حضور بانوان در برنامه مهربانو و گفتگو با موضوع زندگی عفیفانهنیز از دیگر اقدامات این ازمان در هفته عفاف و حجاب است.

مسئول بسیج جامعه زنان قم افزود:حضور دختر شهید و خواندن بخشی از وصیتنامه پدرش درخصوص حجاب در بین نمازجمعه قم ،برگزاری ۵ حلقه ۵ موضوع آزاد در مصلای قدس قبل از خطبه‌ها ،برگزاری نشست‌ها و سمینار‌های تخصصی با موضوع مرتبط با همکاری مراکزی مانند مرکز تحقیقات زن و حوزه‌های علمیه خواهران ،همکاری ره یافتگان و خانم‌های سایر ملیت‌ها در ترجمه بروشور‌ها و بیانیه به زبان‌های مختلف انگلیسی اردو و... و تبلیغ در فضای مجازی  و حضور بانوان سایر ملیت‌ها در اجرای برنامه‌ها در بوستان‌ها جهت ارایه فضا و قوانین پوششی کشورشان از جمله این طرح ها است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها