نشست بنیان خانواده در سایه عفاف وحجاب برگزار شد+تصاویر

نشست بنیان خانواده در سایه عفاف وحجاب با همکاری حوزه های بسیج خواهران ناحیه مقاومت بسیج اراک امروز صبح 22 تیرماه در کانون جوانان بسیج اراک برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۵۶۹۵۱
|
۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ نشست بنیان خانواده در سایه عفاف وحجاب با همکاری حوزه های بسیج خواهران ناحیه مقاومت بسیج اراک امروز صبح 22 تیرماه در کانون جوانان بسیج اراک برگزار شد.

خانم اسکندری مدرس حوزه با تاکید بر جایگاه مهم و اساسی حجاب اسلامی، گفت: حجاب در اسلام از يک مسأله اساسی ريشه مي‏گيرد و آن اين است که اسلام مي‏خواهد انواع لذت‎‎های جنسي چه بصري و لمسي و چه نوع ديگر به محيط خانوادگي و در چارچوب قانون اسلام انجام شود

وی افزود: پوشش اسلامي براي زنان، از ضروريات دين مقدس اسلام است چنانکه آيات متعددي از قرآن بر اين مطلب دلالت دارند و از طرفي مسأله حجاب يکي از جنجالي‏ترين مسائل دنياي ديروز و امروز است که استکبار جهانی با هدف ضربه زدن به جوامع اسلامی در صدد تضعیف آن هستند.

اسکندری اضافه کرد: حفظ پوشش اسلامی به نفع زن و جامعه است، و نه تنها دست و پا گير نيست و تضادي با آزادي ندارد، بلکه زنان در عين حفظ پوشش اسلامي، مي‏توانند برترين فعاليّت‏هاي اجتماعي را داشته باشند و در چارچوب آزادي‏هاي صحيح و مقبول، از حق آزادي خود بهره‏مند شوند زيرا حجاب در اسلام به معناي پرده نشيني.

وی خاطر نشان کرد: در اسلام به معناي پرده نشيني نيست بلکه به معناي پوششي معقول براي جلوگيري از فساد و حفظ کرامت زن است.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار