نشست عفاف و حجاب در پایگاه زینبیه 9 ویژه دانش آموزان برگزار شد+تصاویر

نشست عفاف و حجاب در پایگاه زینبیه 9ویژه دانش آموزان طرح شهید بهنام با حضور مسئول تعلیم وتربیت ناحیه مقاوت بسیج اراک حاج آقا خلیلی برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۵۶۹۵۲
|
۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛نشست عفاف و حجاب در پایگاه زینبیه 9ویژه دانش آموزان طرح شهید بهنام با حضور مسئول تعلیم وتربیت ناحیه مقاوت بسیج اراک حاج آقا خلیلی برگزار شد.

این نشست یک ساعته درپایگاه زینبیه 9 با رعایت پروتکل های بهداشتی وبا نظم و انسجام  برگزار شد، حجت الاسلام خلیلی ضمن گرامیداشت هفته عفاف وحجاب به معنای واژه‌های حجاب و عفت اشاره کردند و گفتند: کلمه حجاب در اصطلاح عربی از مصدر حَجَبَ و به معنای ستر و پوشاندن بوده و در اصطلاح قرآن نیز وسیله‌ای است برای پوشاندن سر و بدن، اما عفت به معنی پاک‌دامنی و عقیده در درون و فکر سالم و پرهیز از اشتباهات است.

مسئول تعلیم وتربیت ناحیه بسیج عفت را عام‌تر از حجاب عنوان کردند و گفت: هرکس محجبه است لزوماً متدین و عفیف نیست امکان دارد خانمی دارای حجاب و پوشش ظاهری اسلامی بوده اما مشکلات اخلاقی هم داشته باشد ولی کسی که پاک‌دامن و عفیف است حتماً دین‌دار و دارای حجاب است و چون پاک‌دامن و دارای عقیده پاک است هیچ‌گاه حاضر نمی‌شود بدون حجاب به جامعه وارد شود

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار