خبرهای داغ:
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان تهران از فعالیت های فرهنگی و تبلیغی عفاف و حجاب توسط مدارس علمیه خواهران استان تهران خبر داد و گفت: بیشتر برنامه ها به صورت مجازی برگزار می شود.
کد خبر: ۹۲۵۷۱۴۹
|
۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴

به گزارش بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج ، حجت الاسلام والمسلمین حسین کبیریان در گفتگو یی ، از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی و تبلیغی مدارس علمیه خواهران استان تهران در هفته عفاف و حجاب خبر داد و اظهار داشت: همه این برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و یا به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان تهران به برپایی ده‌ها غرفه و نمایشگاه در سطح شهر و یا در فضای مجازی اشاره و عنوان کرد: مدرسه علمیه نور الزهرا(س) با برپایی غرفه عفاف و حجاب در بوستان بانوان «بهشت مادران» به مدت یک هفته با موضوع مشاوره درزمینهٔ عفاف و حجاب، مذهبی، خانوادگی، تربیت فرزند، مهدویت و پاسخگویی به احکام و مسائل شرعی فعالیت فرهنگی و تبلیغی خواهد داشت.

وی افزود: برپایی غرفه کودک و نوجوان در بوستان شهدای گمنام شهرستان پیشوا با موضوع عفاف و حجاب توسط طلاب مدرسه علمیه فاطمیه (س) و اعطای هدیه به کودکان و همچنین برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب در بوستان آزادی قیام دشت و توزیع بسته‌های فرهنگی عفاف و حجاب توسط طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) از دیگر برنامه‌هایی است که هم‌اکنون در حال برگزاری است.

حجت الاسلام والمسلمین کبیریان برگزاری مسابقات عفاف و حجاب در فضای مجازی را از دیگر فعالیت‌های حوزه‌های علمیه خواهران برشمرد و گفت: محور این مسابقات شامل متن، دلنوشته، عکس، کتاب خوانی و نقاشی با موضوع عفاف و حجاب است.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان تهران به دیگر فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی طلاب در فضای مجازی اشاره و اظهار داشت: برگزاری نشست‌های متعدد با موضوع عفاف و حجاب توسط مدارس علمیه خواهران، انتشار مباحث مربوط به جایگاه زن و خانواده پویا در گروه مخصوص طلاب، اساتید، کادر مدارس علمیه خواهران، بارگذاری وصیت‌نامه شهدا، متن‌ها و عکس نوشته‌ها در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها، برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب، پخش فیلم و کلیپ، معرفی کتاب و ترویج نظرات اندیشمندان و متفکران جهان درخصوص عفاف و حجاب از جمله فعالیت‌هایی است که از سوی حوزه‌های علمیه خواهران استان تهران در این هفته به‌صورت مجازی برگزاری می شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین نصب بنر نوشته‌های متفاوت با موضوع عفاف و حجاب در سطح شهرستان‌های  پیشوا و پاکدشت، اعزام مبلغ در سطح‌ شهرستان دماوند و جذب دختران با دادن هدیه به نوجوانان و جوانان، اهدای کتاب ترگل به دختران و تقدیر از دختران محجبه با اهدای گل و کتاب ازجمله اقدامات انجام‌شده از سوی حوزه‌های علمیه خواهران استان تهران است.

ارسال نظرات