خبرهای داغ:
مسئول مهندسی سپاه ناحیه همدان در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد

ساخت ۱۰ سالن ورزشی فرهنگی توسط سپاه ناحیه همدان

مسئول مهندسی سپاه ناحیه همدان از ساخت ۱۰ سالن ورزشی فرهنگی توسط سپاه ناحیه همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۷۱۵۰
|
۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲

ساخت ۱۰ سالن ورزشی فرهنگی توسط سپاه ناحیه همدانمحمدرضا رضایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: سپاه از سال ۱۳۹۰ با هدف محرومیت‌زدایی و توانمندسازی مناطق حاشیه شهرها و روستاهای کمتر برخوردار اقدام به ساخت سالن‌های ورزشی و فرهنگی کرده است.

وی افزود: در این راستا سپاه ناحیه همدان نیز ۱۰ پروژه دارد که هشت مورد از آنها سالن ورزشی بوده و دو مورد نیز مجتمع فرهنگی ورزشی است .

مسئول مهندسی سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه برای ساخت پروژه‌ای ورزشی ۴ میلیارد تومان هزینه شده و ۵۰۰ میلیون تومان نیز برای تجهیز آنها نیاز است، گفت: برای ساخت دو مجتمع فرهنگی نیز یک میلیارد تومان هزینه شده و ۵۰۰ میلیون تومان دیگر برای تکمیل آنها نیاز است، که در بازدیدی که فرماندار همدان به همراه کارشناسان خود از این پروژه‌ها داشتند، قول مساعد دادند تا این پروژه‌ها هرچه زودتر تکمیل شده و به بهره‌برداری برسند.

وی گفت: در ساخت این پروژه‌ها از ظرفیت بسیجیان و خیرین و ادارات مختلف استفاده کرده‌ایم و بسیاری از هزینه‌ها را به این روش کاهش داده‌ایم، به طوری که اگر این پروژه‌ها توسط پیمانکاران انجام می‌گرفت طبق محاسبات صورت گرفته حداقل ۳۰ درصد به هزینه‌ها افزوده می‌شد.

رضایی خاطرنشان کرد: این مکان‌ها متعلق به قشر خاصی نیست و عموم مردم و ساکنین مناطقی که به این مکان‌ها نزدیک هستند و همچنین آموزش و پرورش و دیگر ادارات و نهادها نیز می‌توانند از آنها استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار