خبرهای داغ:

توزیع بیش از ۴ تن مرغ بین خانواده‌های نیازمند شاهرود

به همت حوزه بسیج مساجد و محلات نجف اشرف رویان، بیش از چهار تن مرغ منجمد بین نیازمندان شهر رویان و روستا‌های بخش مرکزی شهرستان شاهرود توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۵۷۲۳۱
|
۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰
توزیع بیش از ۴ تن مرغ بین خانواده‌های نیازمند شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ علی آملی اظهار کرد: در اجرای مرحله چهارم رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه و به همت حوزه بسیج مساجد و محلات نجف اشرف رویان، بیش از چهار تن مرغ منجمد بین نیازمندان شهر رویان و روستا‌های بخش مرکزی شهرستان شاهرود توزیع شد.
وی با اشاره به اجرای مرحله چهارم رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در آستانه دهه ولایت اظهار کرد: به همت پایگاه‌های مقاومت بسیج شهری و روستایی بخش مرکزی شاهرود، بیش از چهار تن مرغ منجمد بین نیازمندان شهر رویان و روستا‌های بخش مرکزی شاهرود توزیع شد.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج مساجد و محلات نجف اشرف رویان افزود: ۶۰۰ قطعه مرغ در دهستان طرود، شامل روستا‌های طرود، سطوه، بیدستان، مهدی‌آباد توزیع و ۵۰۰ قطعه مرغ در شهر رویان، ۹۰ قطعه مرغ در روستای دیزج و ۵۰۰ قطعه دیگر در مابقی روستا‌های بخش مرکزی شهرستان شاهرود و در مجموع یک هزار و ۷۰۰ قطعه مرغ بین نیازمندان توزیع شد.
وی با اشاره به تداوم این اقدامات در راستای منویات رهبر انقلاب اسلامی، بر لزوم اجرای این رزمایش در دهه ولایت و دهه اول ماه محرم و صفر تأکید کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها