مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره مالک اشتر سپاه امام حسین(ع) دلوار با حضور فرماندهی این مرکز، فرماندهان و اقشار برتر بسیج در سالن جلسات این مرکز برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۵۷۴۷۹
|
۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از دلوار، مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره مالک اشتر سپاه امام حسین (ع) دلوار با حضور فرماندهی این مرکز، فرماندهان حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج برتر در سالن جلسات این مرکز برگزار شد.

سرگرد پاسدار محمد سلیمی فرمانده مرکز مقاومت بسیج امام حسین (ع) دلوار در این مراسم تقدیر و تجلیل از برگزیدگان مالک اشتر را بهانه‌ای برای تشویق دیگران عنوان کرد و بیان داشت: اگر با دقت و با هدف تحقق اهداف مقام معظم رهبری کار‌ها را پیش ببریم باعث افتخار پایگاه، رده و استان خود در کشور خواهیم بود.

سرگرد پاسدار محمد سلیمی در ادامه افزود: برگزاری چنین جشنواره‌هایی در راستای تقدیر از زحمات افرادی است که نسبت به برنامه‌های بسیج با ابتکار عمل و خلاقیت اقدامات موثری در پیشبرد اهداف والای بسیج داشته اند.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج امام حسین (ع) دلوار همچنین اظهار داشت: در این جشنواره تعداد ۱۵ نفر از فرماندهان حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج که در طول سال ۹۸ زحمات فراوانی در پیشبرد اهداف بسیج کشیده و بر اساس سه موضوع خود اظهاری، نظارت‌های استانی و بررسی‌های انجام شده در ناحیه امتیازاتی کسب کردند تقدیر به عمل می‌آید.

لازم به ذکر است این مراسم با حضور فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج خواهر و برادر، پایگاه‌ها و بسیجیان موفق برگزار و برترین‌های این رده تجلیل و مورد تشویق قرار گرفتند.
 


پایان خبر/
ارسال نظرات