همزمان با آغاز هفته بهزیستی، فرمانده سپاه پارسیان به همراه جمعی از کارکنان به دیدار رئیس بهزیستی شهرستان رفتند.
کد خبر: ۹۲۵۷۷۰۵
|
۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۸

سرگرد پاسدار مجید رنجبری، فرمانده سپاه پارسیان در این دیدار با تبریک هفته بهزیستی و با اشاره به رسالت سترگ خدمت به حساس ترین قشر جامعه گفت: حقیقتاً خدمت به جامعه معلولین، یک کارجهادی و خدمتی صادقانه است که احساس می کنیم مورد تحسین ویژه خداوند است.

 

وی، با اشاره به همکاری های مشترک گفت: در بحث پیشگیری از آسیب ها اجتماعی نیز همکاری خوبی را با بهزیستی داریم و با توجه به سابقه و تجربه کارشناسان بهزیستی در این زمینه می توانیم خدمات خوبی را ارائه دهیم.

 

سرگرد پاسدار رنجبری، از خدمات توسط بهزیستی به اقشار نیازمند و آسیب پذیر جامعه و اقدامات انجام شده در راستای کاهش آسیب تقدیر و تشکر کرد و از آمادگی سپاه برای خدمت به مددجویان خبر داد.

 

محمد رضا عباسی، رئیس بهزیستی پارسیان نیز در ادامه از ضمن قدردانی از حضور فرمانده و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه پارسیان گفت: امروز چشم و چراغ ملت به سپاه است و هر اقدامی که سپاه در راستای ارتقای امنیت وخدمت به جامعه بردارد همواره مورد تحسین اقشار و گروه های مختلف سیاسی است.

 

وی افزود: سپاه در هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن در میادین مختلف ثابت کرد که بازوی توانمند نظام و رهبری است و در خط کمک به مردم در حوادث و بحران ها است.

 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان پارسیان تصریح کرد: امروز سپاه پاسداران پیش قراول نهضت و جهاد عام المنفعه در کشور است و هرجا بحرانی هست سپاه یک پای ثابت آن است و این حضور آ
گاهانه و داوطلبانه است که امید را در دل های ملت روز به روز زنده و پویا می کند.

ارسال نظرات