فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قشم به همراه جانشین و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قشم با حضور در پایگاه مقاومت بسیج روستای لافت شهرستان قشم از نزدیک با بسیجیان و مردم این منطقه دیدار کردند.
کد خبر: ۹۲۵۷۷۱۴
|
۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان سرهنگ سالاری در این دیدار به تشریح طرح تحول در محلات قشم پرداخت و گفت: یکی از اهداف عمده این طرح به مشارکت مردم است .

وی تصریح کرد: یکی دیگر از اهداف طرح تحول محلات ، استفاده از ظرفیت مردم و مشارکت مسئولین در انجام فعالیت های اجتماعی، سازندگی و فرهنگی همان محله و رفع مشکلات مردم دانست و افزود:
گشت های محله محور بسیج میتواند آرامش و امنیت مردم را تأمین کند.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین درویشی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قشم ، طرح تحول محلات را در راستای حمایت از محرومین ، اشتغالزایی برای جوانان و آسان کردن ازدواج جوانان کم بضاعت دانست و تأکید کرد: سپاه وظیفه دارد در جهت کمک رسانی و فعالیت های جهادی با تمام قوا به مشکلات مردم ورود کرده و آرامش را به مردم این مرز و بوم هدیه کند.

در پایان این دیدار از فعالیت مستمر بسیجیان و فرمانده پایگاه مقاومت بلال حبشی روستای لافت ، برادر حاج صالح سفاری و سروان پاسدار میثم داوری فرمانده حوزه مقاومت حضرت نبی اکرم(ص) تقدیر و تشکر بعمل آمد.

ارسال نظرات