خبرهای داغ:
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: شهروندان همدانی روز گذشته 455 مرتبه با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد 12 مورد منجر به عملیات شده است.
کد خبر: ۹۲۵۷۷۶۵
|
۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴

انجام 12 عملیات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدانآتشپاد محمدرضا بیاناتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: طبق اعلام مرکز کنترل و فرماندهی عملیات سازمان، هشت عملیات اطفای حریق و چهار عملیات امداد و نجات و حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت فعالیت در 25 تیر ماه بوده است.

وی افزود: شهروندان همدانی روز گذشته 455 مرتبه با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد 12 مورد منجر به عملیات شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان با بیان اینکه 13 تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرار شده است، گفت: تماس‌های برقرار شده با سامانه 125 همدان علاوه بر مواردی که منجر به عملیات و مشاوره شده شامل 46 تماس اشتباه و متأسفانه 384 مورد از تماس‌ها نیز ایجاد مزاحمت بوده است.

وی اضافه کرد: عملیات‌های انجام شده در این مدت هشت مورد آتش‌سوزی شامل حریق باغ در حیدره و هفت مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در بلوار بعثت دو مورد، شهرک بهشتی، حیدره، پشت فروشگاه اتکا دو مورد و بلوار کولاب بوده است.

بیاناتی تصریح کرد: همچنین چهار مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات حیوانات در شهرک فرهنگیان، دو مورد مهار حیوانات در شهرک الوند و پردیس و امداد و نجات در حادثه تصادف خودرو در جاده تهران بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات