فرمانده سپاه اسکو گفت: مطابق منویات رهبر فرزانه انقلاب، بسیج باید سه عنصر اخلاص، بصیرت و عمل به هنگام و به اندازه را همواره در دستور کار خود قرار دهد.
کد خبر: ۹۲۵۷۷۷۵
|
۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد رضایی در آیین افتتاح دوره تکمیلی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی افزود: بسیجیان برای صیانت از آرمان های انقلاب اسلامی، مردم و تمامیت ارضی کشور از زمان دفاع مقدس تاکنون همواره در صحنه بوده اند و کارنامه موفقیت آمیز بسیج برای دوست و دشمن قابل انکار نیست.

وی ادامه داد: امروز نیز متناسب با تهدیدات و آسیب ها، بسیجیان در حوزه نرم، سخت و نیمه سخت سازماندهی شده و با قدرت مثال زدنی به انجام وظیفه می پردازند، طبیعتا موفقیت در این امر نیازمند آموزش، تمرین و تکرار است و هدف اصلی از انجام فعالیت های آموزشی ارتقا توانمندی جسمی، روحی و اعتقادی بسیجیان، افرایش نقاط قوت و ترمیم نقاط ضعف احتمالی است.

رضایی ضمن تجلیل از بسیجیان اضافه کرد: امام خمینی(ره) در خصوص شما دلاوران فرمود؛ «خدایا مرا با بسیجیانم مشهور بفرما» و چه نشان افتخاری برتر و بالاتر از این که مقتدا و امام راحل بسیجی بودن را افتخار می داند، البته این موضوع رسالت ما بسیجیان را دو چندان می کند و مطابق منویات رهبر فرزانه انقلاب، بسیج باید سه عنصر اخلاص، بصیرت و عمل به هنگام و به اندازه را همواره در دستور کار خود قرار دهد.

معاون هماهنگ کننده لشکر عملیاتی 31 عاشورا نیز در این آیین ضمن قدردانی از بسیجیان اظهار کرد: برای موفقیت در ماموریت های پیچیده بسیج باید معنویت و توانمندی های رزمی را بصورت توام با یکدیگر ارتقا داد تا در مواقع لزوم بتوان به نحو احسن وارد عمل شد.

اصغر بایگان بیان کرد: هم مسئولان و هم مربیان و متربیان بسیج باید آموزش را نوعی واجب شرعی بدانند، چراکه دفاع از کیان اسلامی امری واجب است و مقدمه واجب نیز ضروری و واجب خواهد بود پس یقینا همه ما باید در مقابل اقدامات خود پاسخگو باشیم.

ارسال نظرات