خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد خبر داد

اجرای ۶۵ برنامه فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در اسدآباد

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد از اجرای ۶۵ برنامه فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در شهرستان توسط سپاه و بسیج خبر داد و گفت: به مناسبت هفته حجاب و عفاف به ۱۰۰ نفر از بانوان و دختران کمک هزینه خرید چادر پرداخت شد.
کد خبر: ۹۲۵۸۱۹۰
|
۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵

اجرای ۶۵ برنامه فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در اسدآبادبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، سرهنگ امیدعلی الیاسی در مراسم تجلیل از بانوان محجبه و مدافع سلامت شهرستان اسدآباد به مناسبت هفته عفاف و حجاب که با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار شد با اشاره به نامگذاری روز حجاب و عفاف اظهار کرد: با توجه به سرمایه‌گذاری‌های دشمن برای رواج بدحجابی و بی حجابی در جامعه، باید بیش از گذشته نسبت به ترویج فرهنگ حجاب پرداخته شود.

وی با ابراز گلایه‌ از متولیان امر فرهنگ سازی در زمینه ترویج حجاب گفت: متأسفانه در این زمینه متولیان برنامه‌ای نداشتند.

وی از اجرای ۶۵ برنامه فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در شهرستان توسط سپاه و بسیج خبر داد و گفت: به مناسبت هفته حجاب و عفاف به ۱۰۰ نفر از بانوان و دختران کمک هزینه خرید چادر پرداخت شد.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد تصریح کرد: در مجموع ۱۰ میلیون تومان برای امر خرید چادر اختصاص داده شد که به ازای هر نفر ۱۰۰ هزار تومان بوده است .

وی سرکشی از مادران و ایثارگران، فضاسازی شهری، اجرای برنامه‌های فرهنگی در فضای مجازی، تهیه کلیپ و انتشار پیام رهبری و کارشناسان امر حجاب، تذکر لسانی توسط خواهران بسیجی تقدیر از بانوان محجبه پزشکی بازاری رسانه‌ای را از دیگر برنامه‌های هفته حجاب و عفاف توسط بسیج و سپاه اسدآباد برشمرد.

 الیاسی از اجرای مسابقه قرآنی در رشته حفظ به صورت تلفنی توسط بسیج خبر داد و گفت: از اصحاب رسانه ومدیران کانال‌های مجازی در انتشار اخبار و برنامه‌های بسیج سپاه با موضوع حجاب تشکر می‌کنم.

امام‌جمعه اسدآباد نیز با اشاره به مقوله حجاب اظهار کرد: با وجود اینکه برخی از بانوان ما در بالاترین مقام و مسئولیت در شهرستان هستند اما فاطمه‌گونه با حفظ حجاب در جامعه حاضر شدند و این نشان می‌دهد که حجاب محدودیتی نمی‌آورد.

حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد با بیان اینکه حجاب و عفاف آن چه چیزی است که رضایت امام زمان(عج) را جلب کند، گفت: حضرت فاطمه(س) نمونه به تمام معنا در پوشش و حجاب است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار