نماینده ولی‌فقیه در گیلان:

نهضت احسان و تعاون در گیلان راه‌اندازی می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در گیلان از راه اندازی نهضت جدید احسان و تعاون در گیلان خبر داد و گفت: نهضت احسان و تعاون مانند رزمایش مواسات به منظور کمک به نیازمندان و بیماران کرونایی در کشور راه اندازی می شود.
کد خبر: ۹۲۵۸۶۲۸
|
۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت, آیت الله رسول فلاحتی صبح امروز در نشست مجمع و هیئت اندیشه ورز استادیاران نواحی و سرمربیان اقشار شبکه تربیتی بسیجیان سپاه قدس گیلان اظهار داشت: ارائه راهکار به منظور تربیت جوانان مومن، انقلابی و پای کار طبق فرمایش مقام معظم رهبری از برنامه های این هیئت اندیشه ورز است.

وی به شرایط شیوع ویروس کرونا و وضعیت اقتصادی جامعه اشاره کرد و گفت: دشمن از هر فرصتی برای ضربه وارد کردن به نظام اسلامی استفاده می کند البته به دلیل وجود زیرساخت های مستحکم نظام، دشمن نتوانسته به اهداف خود برسد.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه دولت محترم با شعار ایجاد امید برای همه مردم سر کار آمد، تصریح کرد: دولت با نام تدبیر و امید آمد اما آمار میدانی نشان می دهد که بین توده‌های مردم این امید تبدیل به یاس شده است.

آیت الله فلاحتی از راه اندازی نهضت جدید احسان و تعاون در گیلان خبر داد و تصریح کرد: نهضت احسان و تعاون مانند رزمایش مواسات به منظور کمک به نیازمندان و بیماران کرونایی در کشور راه اندازی می شود.

وی بر عملیاتی شدن دانش دین توسط استادیاران و سرمربیان شجره طیبه صالحین تاکید کرد و گفت: پرداختن به افزایش صیانت دانش دینی توسط استایاران و سرمربیان طرح صالحین تاثیرگذار است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه اهالی شجره طیبه صالحین باید به دانش دین مسلح شوند، خاطرنشان کرد: نگه داشتن جوانان در صراط مستقیم از اهداف شجره طیبه صالحین است.

آیت الله فلاحتی، ارائه راهکار در راستای اجرای طرح شجره طیبه صالحین را مهم ذکر کرد و یادآور شد: در جلسه ها تنها نباید به جنبه های انتقادی پرداخته شود بلکه ارائه راهکار بسیار اثرگذار است.

وی با اشاره به اینکه عالمان دین در یک هزار سال گذشته با راه های ساده مبانی دینی را برای مردم بیان کردند، اظهار کرد: با روش های ساده در ارائه مبانی دینی می توان جوانان را جذب کرد.

امام جمعه رشت، رویکردهای تشویقی و با ملاطفت با همدیگر در جذب جوانان را موثر عنوان کرد و افزود: گاهی مواقع ملاقات با جوانان در روستاها و مناطق دوردست اثرگذار است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه نشان دادن زیبایی رفتارهای اجتماعی، اخلاقی و دینی در جذب مردم به ویژه جوانان تاثیرگذار است، تصریح کرد: مشاهده یکپارچگی و وحدت بین مسئولان در جامعه برای پیشبرد اهداف حائز اهمیت است.

به گزارش بسیج, نماینده ولی فقیه در گیلان در این جلسه حجت الاسلام احسان الله محمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس استان را به عنوان جانشین و معین خود در شجره طیبه صالحین گیلان معرفی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات