خبرهای داغ:

۱۵ دستور تامین اعتبار برای پروژه‌های استان فارس از سازمان برنامه بودجه اخذ شد ‌

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس گفت: برای حل مشکل تامین هزینه پروژه‌ها، ۱۵ دستور برای تامین اعتبار پروژه‌ها از سازمان برنامه و بودجه کشور اخذ شده است.
کد خبر: ۹۲۵۸۸۳۴
|
۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹

دومین جلسه رسیدگی به مسائل و مشکلات روستاها با حضور شوراها، دهیاران، بخشداران و مدیران شهرستانی و استانی و ‌نمایندگان مجلس در فرمانداری شیراز برگزار شد.

ابراهیم عزیزی نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در این جلسه اظهار داشت: این جلسات برای این است که مشکلات مردم را حل کنیم بنابراین از مدیران تقاضا دارم که مصوبات جلسه را با جدیت دنبال کنند و به بهانه‌های مختلف اجرای این مصوبات را معطل نکنند.

وی گفت: پس از نخستین جلسه رسیدگی به مسائل و مشکلات روستاها، نمایندگان با حضور در دفاتر وزرا، دستورات و مصوبات لازم را گرفته‌اند و وظیفه مدیران در استان و شهرستان این است که با جدیت برای تحقق این مصوبات اقدام و پیگیری کنند.

رئیس کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: در جلسه‌ای که با حضور وزیر راه برگزار شد، تصمیمات بسیار خوبی در حوزه راه و ریل مصوب شده است که می‌توان به شروع راه آهن شیراز - بوشهر که سال‌هاست رها شده، اشاره کرد.

 

عزیزی درباره خط دوم انتقال آب از سد درودزن به شیراز اشاره کرد و افزود: با اجرای این خط بخش قابل توجه‌ای از منابع آب زیر زمینی حفظ و مشکلات بخش عمده‌ای از مردم در تامین آب شرب رفع می‌شود.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس بیان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و تشکیل جلسات در تهران مصوبات خوبی در حوزه بهداشت و درمان اتخاذ شده که می‌توان به ساخت بیمارستان دوم تامین اجتماعی در این شهرستان اشاره کرد.

عزیزی عنوان کرد: موضوع راه کرونی وکیان‌آباد به بابا حاجی که سال‌ها مورد بی‌توجهی قرار گرفته بوده، در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: عملیات خط لوله انتقال فرآورده‌های نفتی از سیرجان به شیراز مصوب شده است و این اقدام یک ظرفیت بسیار مناسب برای توسعه شهرستان است که امیدوار هستیم با پیگیری مدیران زودتر به مرحله اجرا برسد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس خاطر نشان کرد: برای حل مشکل تامین هزینه، 15 دستور برای تامین اعتبار پروژه‌ها از سازمان برنامه و بودجه کشور اخذ شده است.

عزیزی ادامه داد: توقع این است که فرمانداری مصوبات جلسات را با جدیت دنبال کند و مطالب استانی و شهرستانی را رفع و در صورت نیاز به مصوبه بالادستی از ظرفیت نمایندگان استفاده کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها