خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان نهاوند در گفت‌وگو با «بسیج»:

دشمنان با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای درصدد اجرای نقشه‌های خود هستند

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان نهاوند گفت: دشمنان با اقدامات و هزینه‌های فراوان و با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای درصدد اجرای نقشه‌های خود علیه ارزش‌های جامعه است بنابراین ما وظیفه داریم فرهنگ عفاف و حجاب را در سطح جامعه گسترش دهیم.
کد خبر: ۹۲۵۸۸۷۰
|
۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲

دشمنان با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای درصدد اجرای نقشه‌های خود علیه ارزش‌های جامعه هستندانسیه سیف در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی دشمن برای ضربه زدن به اعتقادات و باورهای اسلامی جوانان و بی‌هویت کردن این قشر اهمیت عفاف و حجاب در جامعه بیشتر مشخص می‌شود.

وی افزود: دشمنان با اقدامات و هزینه‌های فراوان و با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای درصدد اجرای نقشه‌های خود علیه ارزش‌های جامعه است بنابراین ما وظیفه داریم فرهنگ عفاف و حجاب را در سطح جامعه گسترش دهیم.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان نهاوند ابراز داشت: امسال به خاطر شرایط بیماری کرونا بیشتر برنامه‌ها در فضای مجازی اجرا شد.

وی با اشاره به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برنامه‌های اجرایی عنوان کرد: برپایی نمایشگاه عکس، پویش چادراولی‌ها به همراه مسابقه نقاشی با موضوع عفاف و حجاب و برپایی غرفه عرضه چادر و محصولات عفاف و حجاب در حوزه علمیه خواهران نهاوند از جمله این برنامه‌ها بود.

سیف خاطرنشان کرد: توزیع اقلام بهداشتی و اهدای جهیزیه به نیازمندان و توزیع ۵۰۰ بسته فرهنگی به همراه اقلام مرتبط با عفاف و حجاب با همکاری بسیجیان در سطح شهرستان نهاوند از دیگر برنامه‌ها بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات