جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در اقشار بسیج:
جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در اقشار بسیج با اشاره به نقش‌آفرینی بسیج در ابعاد مختلف به‌عنوان قوه پیشران انقلاب گفت: امروز بسیج پاسخگوی نیازهای مختلف اجتماعی است و اقشار بسیج در سپاه قدس گیلان همواره پیگیر مطالبات و حقوق مردم بوده و جهت نهادینه کردن قانون اساسی در جامعه گام برمی‌دارد.
کد خبر: ۹۲۵۹۲۱۲
|
۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ پاسدار کیا عاشوری پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه قدس گیلان و مسئول بسیج حقوق‌دانان سپاه گیلان با اشاره به ورود اسلام در مقابله با کفار اظهار داشت: آن‌ روز که نور اسلام از کوچه‌های مکه مشاهده شد کسی فکر نمی‌کرد که روزی کل جهان از جمله ایران متأثر از آن نور شود.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در اقشار بسیج یاران پیامبر(ص) و امام علی(ع) را همچون بسیجیانی دانست که ائمه اطهار(ع) را در رسیدن به اهداف الهی همراهی می‌کردند بیان کرد: امروز هم فضای همراهی وجود دارد و در سال 57 نیز شاهد همراهی مردم با امام(ره) بودیم اما استکبار جهانی با تمام امکانات خود در مقابل انقلاب نوپا ایستاد و جنگ را به ما تحمیل کردند.

عاشوری با بیان اینکه دشمن تا امروز در جبهه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی از هیچ تاکتیکی علیه این ملت و نظام چشم‌پوشی نکرده است گفت: انقلاب اسلامی بیش از 40 سال با بهره‌گیری از نیروی بسیج، رهنمودهای امام(ره) در مقابل استکبار جهانی و امکاناتشان ایستاد و امروز در جبهه اقتصادی با توکل به خدا و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب با دشمن مقابله می‌کنیم.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در اقشار بسیج با اشاره به نقش‌آفرینی بسیج در ابعاد مختلف به‌عنوان قوه پیشران انقلاب خاطرنشان کرد: امروز بسیج پاسخگوی نیازهای مختلف اجتماعی است و اقشار بسیج در سپاه قدس گیلان همواره پیگیر مطالبات و حقوق مردم بوده و جهت نهادینه کردن قانون اساسی در جامعه گام برمی‌دارد.

وی با بیان اینکه‌ بسیج مداحان امروز نقش به‌سزایی در پیشبرد انقلاب دارد البته همه اقشار بسیج باید بتوانند در شکل‌گیری تمدن اسلامی موثر باشند افزود: اقشار بسیج سپاه قدس گیلان در بحران کرونا در عرصه توزیع امکانات و رزمایش مواسات خدمات خوبی ارائه دادند و بسیج اصناف سپاه نیز همراهی خوبی داشت.

عاشوری با اشاره به نقش‌آفرینی اقشار بسیج سپاه قدس گیلان در حوادث مختلف مانند سیل، طوفان، حوادث غیرمترقبه و مقابله با فساد اداری و دیگر موضوعات گفت: ایجاد دلگرمی و رضایتمندی برای مردم نیز یکی دیگر از اهداف اقشار بسیج سپاه است که در این عرصه تلاش می‌کنند تا باری از روی دوش مردم و نیازمندان جامعه بردارند.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در اقشار بسیج به نقش بسیج کارخانجات سپاه استان برای افزایش خطوط تولید برخی کارخانجات جهت تولید محلول ضدعفونی کننده و توزیع این اقلام بین مردم و نیازمندان اشاره کرد و افزود: ساخت واحد مسکونی برای نیازمندان و محرومان از جمله اقداماتی است که با وجود تمام مشکلات در دستور کار است.

عاشوری تقویت کانون‌های حقوق‌دانان در استان، استقاده و ایجاد ظرفیت از این کانون برای بسیجیان در سطح شهرستان‌ها، ایجاد هم‌افزایی و ساماندهی جامعه حقوق‌دانان از جمله مطالبات موردانتظار دانست و ابراز داشت: تقویت شورای عالی بسیج حقو‌ق‌دانان نیز از جمله انتظارات است.

وی با اشاره به نقش بسیج مداحان و هیئت‌‌های مذهبی گیلان در مقابله با کرونا گفت: عناصر خوبی در بسیج وجود دارد که برای انقلاب تلاش می‌کنند و تهیه اقلام موردنیاز نیازمندان و تهیه محلول‌های ضدعفونی کننده تنها گوشه‌ای از خدمات آنان در بحران کرونا است البته برنامه‌ریزی جهت سوق دادن جوانان به سمت اهداف انقلاب از جمله وظایف مهمی است که بسیج مداحان و هیئت‌های باید در نظر بگیرند.

مسئول سابق سازمان بسیج مداحان سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم خدمت به اهل بیت(ع) را خیر و توفیق دانست و اظهار داشت: جامعه هدف ما بسیج مداحان و هیئت‌های مذهبی هستند که در ایام کرونا به‌خوبی نقش‌آفرینی کردند و در سایر حوزه‌ها نیز برنامه‌هایی جهت ایجاد اعتماد به نفس در جامعه، توجه به موضوع زبان محلی در قالب مداحی و شعر را مدنظر قرار دادیم.

مصطفی منزوی با اشاره به اثرگذاری مداحان در جامعه خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم ماموریت ویژه‌ای به مداحان دادند و ما نیز برنامه‌هایی در راستای ارتباط با روحانیت، ایجاد انس و الفت بین مداحان و انتقال تجربیات و توجه به شعر و سایر موضوعات را مورد توجه قرار دادیم.

محمدعلی نصیبی، مسئول جدید سازمان بسیج مداحان سپاه قدس گیلان نیز در این‌ مراسم تریبون مداحان و هیئت‌های مذهبی را یکی از مهم‌ترین تریبون‌های انقلاب دانست و اظهار داشت: بنده نیز در حوزه‌های مختلف از جمله بسیج محلات، حوزه مقاومت و حتی به‌عنوان خادم هیئت‌های مذهبی خدمت کردم و در ادامه نیز به عنوان یک عضو کوچک خدمت خواهم کرد.

به گزارش بسیج، در این مراسم از زحمات مصطفی منزوی مسئول سابق سازمان بسیج مداحان سپاه قدس گیلان تقدیر به‌عمل آمد و محمدعلی نصیبی به‌عنوان مسئول جدید این سازمان معرفی شد.

همچنین از زحمات سعید بابایی مسئول سابق بسیج حقوق‌دانان سپاه قدس گیلان تقدیر به‌عمل آمد و سرهنگ مهدی نباتی به‌عنوان مسئول جدید این سازمان معرفی شد.

انتهای پیام

انتهای پیام/

ارسال نظرات