خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی اسدآباد در گفت‌وگو با «بسیج»:

دامداران مراقب شگردهای سارقان باشند

فرمانده انتظامی اسدآباد با اشاره به اقدام برخی از سارقان گفت: شگرد برخی از سارقان در حین معامله احشام، ارائه چک پول‌های جعلی و یا تعارف مواد خوراکی مسموم کننده است.
کد خبر: ۹۲۵۹۳۶۶
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰

دامداران مراقب شگردهای سارقان باشندسرهنگ افشین یاری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: با توجه به کوچ عشایر و ساکن شدن آنان در سطح منطقه، از روستائیان و دامداران درخواست ‌داریم ضمن همکاری با سازمان‌های مرتبط و داشتن سعه صدر و خویشتن‌داری، از نزاع و درگیری با آنها پرهیز کرده و خواسته‌های قانونی خود را از طریق مراجع ذیصلاح پیگیری کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدام برخی از سارقان تصریح کرد: شگرد برخی از سارقان در حین معامله احشام، ارائه چک پول‌های جعلی و یا تعارف مواد خوراکی مسموم کننده است.

فرمانده انتظامی اسدآباد ادامه داد: به دامداران و افراد چوپان توصیه می‌کنیم علاوه بر اینکه از فروش دام به افراد غریبه خوداری کرده، مواد خوراکی و نوشیدنی هم از افراد ناآشنا قبول نکنند و تا حد امکان به یک وسیله ارتباطی همچون تلفن همراه مجهز باشند.

وی گفت: همچنین بر مبنای درخواست‌های زیاد همشهریان به پلیس راهنمایی، رانندگی ابلاغ شده است ماشین‌های نمایشگاه‌های اتومبیل در صورت پارک در پیاده‌رو جریمه شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار