نصب تصاویر جدید شهدا درشهرحسن آبادفشافویه

تمثال جديد شهداي شهر حسن آبادفشافویه باهدف زنده نگه‌داشتن یاد وخاطره شهدا نصب شد.
کد خبر: ۹۲۵۹۶۷۴
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶

 به گزارش سپاه استان تهران خبرگزاری بسیج به نقل از  روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر حسن آبادفشافویه، به نقل از امور ایثارگران شهرداری، تمثال جديد شهداي شهر حسن آبادفشافویه در میدان شهدا نصب و کلیه تصاویر شهدا دربلوارامام خمینی (ره) شهر حسن آبادفشافویه تعویض شد.

 جلال ذاکری مسئول امور ایثارگران شهرداری حسن آبادفشافویه دراین‌باره گفت: هدف از این اقدام زنده نگه‌داشتن یادوخاطره شهدا و اشاعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

 وی افزود: در سال جاری با توجه به گذشت زمان و تغییرات آب‌وهوا که باعث فرسودگی بنرها می‌شود، تمثال مبارک شهدای مدافع حرم که  دربلوارشیخ کلینی (ره) نصب‌شده و تمثال نصب‌ شده شهدای شهر حسن آباد و بخش فشافویه دربلوارامام خمینی (ره) دردومرحله تعویض   شد.

 وی افزود: با توجه به نام‌گذاری ورودی شهر به نام میدان شهدای فشافویه تابلویی نیز به این امر اختصاص یافت و پس از طراحی بنر در این مکان نیز تصاویر شهدا نصب گردید.

  گفتنی است درراستای گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها بنابرمصوبه شورای اسلامی شهر، بلوار ورزشگاه واقع در ورودی ضلع شرقی بلوار امام خمینی (ره) نیز به نام سردارشهیدسلیمانی نام‌گذاری شد و در روزهای آینده از تمثال مبارک این شهید والا مقام در این محل نیز رونمایی خواهد شد.

ارسال نظرات