استاندار گیلان:

پروژه‌های اقتصاد مقاومتی ملاک بررسی عملکرد مدیران است

استاندار گیلان تنها و مهم‌ترین ملاک بررسی عملکرد مدیران را با توجه به پروژه‌های مربوط به جهش تولید و اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: اولویت کشور ما سرمایه‌گذاری و جهش تولید است و با توجه به اینکه بستر لازم برای تحقق اهداف نیز مهیا شده هیچ دستگاهی بدون تکلیف نیست.
کد خبر: ۹۲۵۹۸۰۸
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، ارسلان زارع صبح امروز در جلسه شورای اداری استان گیلان در سالن غدیر استانداری اظهار داشت: هر جا به جوانان اعتماد کردیم حضور فعالانه داشتند و برای بهبود شرایط و رفع مشکلات و تنگناها نقش موثر داشتند و یک نمونه موفق این موضوع در جریان مدیریت شیوع کرونا بود.

استاندار گیلان حضور فعالانه جوانان جهادگر در مراکز درمانی و تهیه بسته‌های بهداشتی در ایام کرونایی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: نیاز فعلی جامعه ما جهش تولید است و با توجه به تعیین اولویت‌های 3گانه در این‌باره تلاش داریم که به اهداف مدنظر برسیم.

وی با تاکید بر اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری همه مسئولان باید با در نظر گرفتن مصالح کشور فرمایشات ایشان را نصب‌العین قرار دهند خاطرنشان کرد: باید در راستای گفتمانی که معتقد است توسعه استان گیلان در گرو وحدت و همدلی و تلاش همه مسئولان و مردم است حرکت کنیم.

زارع با قدردانی از حضور نماینده معظم ولی‌فقیه در گیلان در این جلسه عنوان داشت: تمام اقدامات خود در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی و عمرانی را در راستای تحقق اهداف شعار راهبردی توسعه گیلان قرار دهید و این موضوع را به فرمانداران تاکید می‌کنم.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه دستگاه‌های اقتصادی استان باید حول 30 عنوان اقتصادی تعیین شده وزارت کشور اقدام کنند افزود: انتظار داریم پیگیری‌ها در این‌باره تسریع شود تا اهداف محقق شود و انتطار داریم امسال با توجه به شعار سال و برنامه‌های دولت تلاش‌های خود را مضاعف کنید. 

وی تنها و مهم‌ترین ملاک بررسی عملکرد مدیران را با توجه به پروژه‌های مربوط به جهش تولید و اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: اولویت کشور ما سرمایه‌گذاری و جهش تولید است و با توجه به اینکه بستر لازم برای تحقق اهداف نیز مهیا شده هیچ دستگاهی بدون تکلیف نیست و در پایان دولت مجموعه فعالیت‌های موثر کارگزاران و کارمندان دولت باید محقق و مستندسازی شود.

استاندار گیلان درباره واگذاری شرکت‌های زیرمجموعه و واحدهای تحت تملک بانک‌ها خاطرنشان کرد: در واگذاری‌ شرکت‌های زیرمجموعه بانک‌ها باید به موضوع بومی بودن، توسعه، اشتغال و تولید توجه شده و در اولویت قرار گیرد.

زارع با بیان اینکه در سال گذشته 32 میلیارد تومان از منابع تخصیص یافته برای پروژه‌های مربوط به منابع طبیعی بود ابراز داشت: در حال حاضر 16 میلیارد تومان پروژه در حال اجرا داریم که مربوط به حوزه منابع طبیعی می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات