مسئول بسیج هنرمندان سپاه قدس گیلان در گفتگو با بسیج:
مسئول بسیج هنرمندان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در ۱۵محور برگزار می‌شود گفت: ولایت فقیه، رهبری، تمدن نوین اسلامی، مدیریت جهادی، اقتصاد مقاومتی، تهدید و فرصت های فضای مجازی, سلامت و جهاد پرستاران و پزشکان و ترور شهید سلیمانی از جمله این محورها است.
کد خبر: ۹۲۵۹۸۳۸
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲

روح الله قمری در گفتگو با خبرنگار بسیج در رشت با اشاره به برگزاری شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت اظهار داشت: این جشنواره بصورت سالانه برگزار شده و فیلم سازانی از سراسر کشور پیرامون حوزه مقاومت به ارائه آثار خود می‌پردازند.

مسئول بسیج هنرمندان سپاه قدس گیلان ضمن تشریح محورهای موضوعی جشنواره فیلم مقاومت افزود: موضوعات این جشنواره  در ۱۵محور ولایت فقیه، رهبری، تمدن نوین اسلامی، مدیریت جهادی، اقتصاد مقاومتی، تهدید و فرصت های فضای مجازی و ... است که در جشنواره امسال بخش سلامت و جهاد پرستاران و پزشکان اضافه شده است.

قمری با اشاره بخش ویژه شانزدهمین دوره جشنواره مقاومت تصریح کرد: بخش ویژه جشنواره امسال به حادثه تروریستی شهادت حاج قاسم سلیمانی مربوط است که این بخش در سال های بعد هم ادامه پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه جشنواره فیلم مقاومت در دو سطح ملی و استانی برگزار می شود گفت: این جشنواره به لحاظ بازه زمانی به دو بخش دوران دفاع مقدس که در سطح استانی برگزار می شود وسپس برگزیدگان بخش های مختلف در جشنواره ملی شرکت داده خواهند شد و پس از این مرحله منتخبین برتر به جشنواره بین المللی راه پیدا می کنند.

مسئول بسیج هنرمندان استان گیلان عنوان داشت: رویکرد استانی این جشنواره به سپاه قدس گیلان واگذار شده و در این مجموعه نیز به بسیج هنرمندان سپرده شده است و ستاد برگزاری جشنواره نیز متشکل از سازمان تبلیغات اسلامی، صدا و سیما و نهادهای مرتبط دخیل هستند و در داخل مجموعه سپاه نیز معاونت فرهنگی، بسیج رسانه و …. در این حوزه ایفای نقش می‌کنند که دبیر این جشنواره با بسیج هنرمندان است.

قمری با بیان اینکه در کنار برگزاری این جشنواره ها برپایی کلاس‌های آموزشی در تمام استان ها پیش بینی شده است افزود: جلسه توجیهی مسئولین امر شامل مدیرکل ارشاد و مدیر کل صدا و سیما و مسئولین مجموعه سپاه، جلسه توجیهی با رابطین شهرستانی پیرامون اهداف و روند اجرای کار و یک جلسه عمومی با رعایت پروتکل بهداشتی با فیلمسازان از جمله برنامه های خانم شاه حسینی مدیر بخش فیلمسازان بسیجی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، از جمله برنامه های ما در استان گیلان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات