فرمانده سپاه ناحیه بروجن خبرداد:

اجرای 22 طرح محرومیت زدایی در شهرستان بروجن

فرمانده سپاه ناحیه بروجن از اجرای 22 طرح عمرانی- خدماتی با رویکرد محرومیت زدایی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۰۰۴۷
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار اسماعیل عظیمی، گفت: محرومیت‌زدایی از شاخص‌ترین برنامه‌های سپاه و بسیج در راستای رفع محرومیت و آبادانی روستاها و مناطق محروم و کم‌برخوردار است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بروجن، افزود: تا پایان امسال 22 طرح عمرانی ـ خدماتی در فصل‌های آبخیزداری، اشتغال‌زایی و محرومیت‌زدایی تکمیل و تحویل روستائیان می‌شود.

 عظیمی خاطرنشان کرد: احداث 8 باب خانه محرومین، حفر چاه آب شرب، بهسازی پل، لایروبی 4 رشته قنات، آبرسانی روستایی و کشاورزی، احداث مسجد، ایجاد کارگاه‌های خیاطی و قالی‌بافی از مهم‌ترین طرح‌های محرومیت‌زدایی در شهرستان بروجن است.

وی، تصریح کرد:  طرح های گفته شده با مشارکت سایر دستگاه‌های اجرایی و دولتی در حال اجرای می باشد و عملیات احداث بخشی از پروژه‌های عمرانی از سال گذشته آغاز شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: برای تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها افزون بر 14 میلیارد ریال از محل اعتبارات قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه اختصاص یافته  که با مشارکت 15 گروه جهادی در حال اجراست.

وی، افزود: بسیجیان در طرح‌های محرومیت‌زدایی خدمات را با هدف رویش امید در روستاها، جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهر و ارائه خدمت بی‌منت به مردم ارائه می‌دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار